הזמר משתף בכאב: "שבר גדול בא על משפחתי"

הזמר אביחי הולנדר, דודו של מעיין דומונביץ' ז"ל שנהרג בתאונת הדרכים הקשה בכביש 40, שיתף פוסט כואב בעקבות הטרגדיה המשפחתית: "תוהה על העולם, על שבריריות החיים שבו ועל העתיד הקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 17:38 ו באייר התשפג

הזמר משתף בכאב: "שבר גדול בא על משפחתי"
צילום: מעמוד האינטסגרם של אביחי הולנדר

בתאונת דרכים שהתרחשה אתמול (ד') בכביש 40, נהרג מעיין דומנוביץ' ז"ל בן השנה, שנסע יחד עם משפחתו מנוקדים שבגוש עציון לטיול יום העצמאות בדרום. מצבם של אבי המשפחה, אליה, ואורי בן ה-7 מוגדר קשה ומצבם של האם, אילה, והילדים, נטע ושחר בני ה- 6 וה-4 מוגדר בינוני. דודו של מעיין, הזמר והיוצר אביחי הולנדר, שיתף פוסט כואב בעמוד האינסטגרם בעקבות הטרגדיה המשפחתית.

"אסון קרה ושבר גדול בא על משפחתי"

"אסון קרה ושבר גדול בא על משפחתי", פתח הולנדר את הפוסט, "אחייני המתוק והאהוב, מעיין, נהרג אתמול בתאונת דרכים. במהלך נסיעה לטיול משפחתי של יום העצמאות סטה רכב מהנתיב הנגדי והתנגש בהם חזיתית".

הפוסט המלא:

"תוהה על העולם, על שבריריות החיים שבו ועל העתיד הקרוב"

הזמר עדכן את מצבם של שאר בני משפחה. "המשפחה מאושפזת בסורוקה, אילה אחותי, במצב בינוני שחר ונטע, ילדיהם, במצב קל ואילו אליה, גיסי ואורי, בנם הבכור, מורדמים ומונשמים והרופאים נלחמים על החלמתם.לא מכיר צדיקים כמו אליה ואילה והמשפחה הנפלאה הזאת ועוד מעכל ותוהה על העולם, על שבריריות החיים שבו ועל העתיד הקרוב".

מעיין דומנוביץ

מעיין דומנוביץ' ז"ל צילום: באדיבות המשפחה


בסיום דבריו, ביקש הולנדר מעוקביו להתפלל לרפואתם של המשפחה. "אבקש מכם אם תוכלו לשאת איזו תפילה להחלמתם. אפשר מהתהילים, אפשר סתם מהלב, העיקר לשלוח אנרגיות חיוביות שבעזרת ה' יביאו חדשות טובות מעכשיו".