יעל נדב היא המנהלת החדשה של התיכון ברעננה

לאחר הודעת העזיבה של עפרה פאר מנהלת תיכון אמ"ת רעננה בשמונה השנים האחרונות, יעל נדב מנהלת בית הספר בפדואל בשנים האחרונות תמונה במקומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 14:38 טז באייר התשפג

יעל נדב היא המנהלת החדשה של התיכון ברעננה
יעל נדב- המנהלת החדשה, צילום: שמוליק קליין דובר אמית

במכרז שערכו השבוע עיריית רעננה, רשת אמית ומשרד החינוך נבחרה יעל נדב למנהלת החדשה של בית החינוך אמית רננים ברעננה, זאת לאחר הודעתה של עפרה פאר המנהלת בשמונה השנים האחרונות על עזיבתה לצורך ניהול תחום המנהיגות ברשת אמית. נדב, מנהלת בית הספר בפדואל בשנים האחרונות היא בעלת ניסיון בניהול, ורקע בקליטת עליה ובחינוך הבלתי פורמלי. 

נדב היא בעלת תואר ראשון ושני בספרות עם ישראל מאוניברסיטת בר אילן, שם גם סיימה את התוכנית להכשרת מנהלים של מכון אבני ראשה .נדב עסקה במסגרות שונות בקליטת עליה ובליווי משפחות עולות וכן בחינוך הבלתי פורמלי במסגרת בני עקיבא כרכזת איזורית וכקומונרית במספר סניפים.

בית החינוך אמית רננים צוין בשנה האחרונה בפרס החינוך המחוזי ונבחר כבית ספר מצטיין בידי משרד החינוך, לימודית חינוכית וערכית. לתלמידות אמית רננים 98.1% זכאות לבגרות, ובית החינוך מוביל את התמונה החינוכית בעיר. בנוסף, בשנים האחרונות כ40% מהתלמידות מסיימות 5 יחידות לימוד מתמטיקה, בשלוש השנים האחרונות כ75% מהתלמידות לומדות 5 יחידות אנגלית, וכן 36% מהתלמידות סיימו בגרות בהצטיינות.

ראש העיר חיים ברוידא בירך את יעל נדב על בחירתה ואיחל לה הצלחה רבה: "אמית רננים הוא בית חינוך המביא את תלמידותיו למצוינות, תודה גדולה לעפרה פאר על שליחות חינוכית מיטבית וברכת ברוכה הבאה ליעל נדב. אנחנו בעיריה יחד עם אנשי מינהל החינוך, הרשת וקהילת ההורים נסייע לה, ביחד עם הצוות המסור להעלות את בית החינוך קומה נוספת למען בנות רעננה".

אמנון אלדר

אמנון אלדר צילום: יחצ

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אומר כי "אמית רננים הוא בית ספר מצטיין שמקבל ונותן מענה איכותי לכל בנות רעננה. יחד עם המנהלת החדשה נפתח את עולמות החדשנות הפדגוגית ונקדם את בית הספר להיות רלבנטי לעולם המחר. התרשמנו שליעל הכישורים והיכולת להוביל את המהלך. תודה לעפרה פאר על שנים יפות בבניית קהילה חינוכית אמיתית''.

יעל נדב הודתה על הבחירה והאמון: "ביחד עם צוות יוצא מהכלל נפעל להמשיך את העשיה החינוכית, הקניית הערכים והזהות הדתית להעצים את מגמת המצוינות בקודש ובתחומי הרוח והמדעים ולקדם שיח ויחס אישי לצד כלים ומיומנויות לעולם המחר".