"התרגשתי"- כשסיון רהב מאיר קיבלה ספר תהילים מהזמר החילוני

העיתונאית ומגישת החדשות שיתפה עם עוקביה ברשת החברתית תמונה של ספר תהילים עם הקדשה והסיפור המרגש שעומד מאחוריו. "גידי הגיש לי את הספרון במבוכה, שואל אם זה בסדר להמציא הקדשה כזו, ואני התרגשתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 12:29 טז באייר התשפג

"התרגשתי"- כשסיון רהב מאיר קיבלה ספר תהילים מהזמר החילוני
סיון רהב מאיר , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שלוש שנים שהקורונה ליוותה את חיינו יצא אתמול (שבת) ארגון הבריאות העולמי בהודעה דרמטית והכריז שהקורונה אינה מצב חירום רפואי. במקביל השבוע נסגרה מחלקת הקורונה האחרונה בארץ. אשת התקשורת המוכרת סיוון רהב מאיר ששהתה בשליחות בניו יורק בזמן התפרצות הקורונה, התייחסה לנושא ובפוסט מרגש שהעלתה בפייסבוק, סיפרה על הימים הראשונים. 

"לכל תפילותייך אמן"

"כשיצאנו לשליחות בניו יורק לקחתי איתי מעט ספרים", סיפרה העיתונאית, "אחד מהם היה ספר תהלים קטן ועליו שלוש מילים מוזהבות: 'לכל תפילותייך, אמן'. קיבלתי אותו מגידי גוב, כשסיימנו להגיש ביחד את תכנית הבוקר של קשת. גידי לא ידע מה לקנות לי במתנה", תיארה רהב מאיר, "רעייתו ענת גוב ז"ל היא שהמליצה לחרוט את שלוש המילים האלה, בזהב, על ספר תהלים חום. גידי הגיש לי את הספרון במבוכה, שואל אם זה בסדר להמציא הקדשה כזו, ואני התרגשתי. הספר ליווה אותי שנים, גם בשליחות בניו יורק, גם כשהמגיפה החלה".

גידי גוב

גידי גוב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

השבוע קראתי ממנו את פרק ק' המפורסם

רהב-מאיר המשיכה וסיפרה כיצד הסידור ליווה אותה עם פרוץ הקורונה, בזמן שהלכה להתפלל בקברו של הרבי מליבובביץ' אך נעצרה בכניסה בשל התפשטות המגפה. עוד הוסיפה ותיארה כיצד עלו במהירות על מטוס לארץ,והספרים בבית בניו יורק נותרו מאחור כשהשכנים ארזו למענם את מה שהותירו מאחור.

"בשבוע שעבר הגענו לשם לסיים את הפרויקט", סיפרה מגישת החדשות, "הספר הראשון שקפץ עליי, בארגז הראשון שפתחתי, היה ספר התהילים מענת וגידי גוב. 'לכל תפילותייך, אמן'. בפעם האחרונה התפללתי ממנו בדאגה כשמגיפה מסתורית איימה על העולם כולו. השבוע קראתי מתוכו את פרק ק' המפורסם, 'מזמור לתודה'. כולנו מזמן שכחנו ועברנו הלאה, אבל עם החדשות האחרונות על סיומה הרשמי של הקורונה - אפשר לעצור רגע ולהודות".

הסידור שקיבלה סיוון רהב-מאיר מגידי גוב

הסידור שקיבלה סיוון רהב-מאיר מגידי גוב

הסידור שקיבלה סיוון רהב-מאיר מגידי גוב צילום: ללא