אילה חסון התפוצצה על רביב דרוקר: "האובססיה שפיתח כלפיי מביכה"

זמן קצר לאחר שנפרדו דרכיהם המקצועיות, רביב דרוקר התראיין וטען שאילה חסון מפיצה פייק ניוז. מגישת החדשות לא נשארה אדישה ותקפה בחזרה: "הוא האחרון שיכול לדבר על עיתונות פייק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 16:34 כב בניסן התשפג

אילה חסון התפוצצה על רביב דרוקר: "האובססיה שפיתח כלפיי מביכה"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עד לא מזמן אילה חסון ורביב דרוקר היו קולגות לעבודה שעבדו יחד באופן צמוד. הם הגישו לסירוגין את התכנית "אזור בחירה" עד לעזיבתה של חסון לתאגיד השידור הציבורי והישארותו של דרוקר בתכנית. היום (ה') דרוקר התראיין ל"ישראל היום" ודיבר על העזיבה של חסון ועל הניצחון בנתוני הרייטינג מולה. "גל וחסון היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות", אמר עליה ועל שרון גל, ובהמשך הוסיף, "המציאות היתה שחסון מנהלת כמעט 'ממלכה' משל עצמה. כששמעתי סיפורים שהיא הביאה הייתי משתגע".

"רביב דרוקר הוא האחרון שיכול לדבר על עיתונות פייק"

אילה חסון לא נשארה אדישה והגיבה בחריפות. "רביב דרוקר הוא האחרון שיכול לדבר על עיתונות פייק", טענה המגישה, והוסיפה עקיצה, "עד היום מחפשים במצולות הים את תחקיר הצוללות שלו". היריבות של השניים לא התחילה כעת, וחסון שיתפה בתחושותיה, "מהיום הראשון שבו הגעתי לערוץ 13, דרוקר התקשה להתמודד עם ההצלחה שלי", אמרה, "אז הוא ניסה להקטין עם שקרים והכפשות אז, וגם כעת בכתבה. אין תרופות נגד קנאה".

"סירבתי להגיש איתו כי ידעתי מי הוא"

מגישת החדשות חשפה שלפני עליית התכנית "אזור בחירה", רצו בהפקה שהשניים יגישו יחד ולא לסירוגין כפי שקרה בסופו של דבר. חסון הסבירה את הסיבה, "אני סירבתי בתוקף והסכמתי להגיש רק בנפרד, כי ידעתי מי הוא", טענה, "במשך התקופה שהגשנו לסירוגין הבסתי אותו באופן קבוע ברייטינג וזה תסכל אותו. לאורך השנים שעבדתי בערוץ ראיתי מקרוב איך דרוקר פועל כשחקן פוליטי ולא כעיתונאי. האובססיה שפיתח כלפי מביכה".