קורין גדעון נזכרת: "באותו לילה ידעתי שהוא יהיה בעלי"

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הרשת נשאלה האם הרגישה שחילי יהיה בעלה מהרגע הראשון, והודתה שכן. אצלו, לעומת זאת, לקח יותר זמן, "הוא לא דיבר איתי כמה ימים ובכיתי את חיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 14:49 יב באייר התשפג

קורין גדעון נזכרת: "באותו לילה ידעתי שהוא יהיה בעלי"
קורין גדעון וחילי סורוצקין, צילום: אור גפן

חוץ מזה שהיא אושיית רשת ומנחת טלוויזיה, קורין גדעון היא גם אישה נשואה לחילי סורוצקין, שהגיעה ממשפחה חרדית מרובת ילדים, ואמא לשניים - אלונה ורפאל. בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה מ-300 אלף עוקבים, היא אפשרה לקהל לשאול ככל העולה על רוחם, וביקשה בפירוש שאלות מעניינות.

"לו לקח קצת יותר זמן"

אחד העוקבים נענה לבקשה, ושאל, "מהרגע הראשון שראית את חילי הבנת שזה זה, או שלקח קצת זמן?", ולא שכח להחמיא לזוג המדהים. "האמת היא שאני באותו לילה, ידעתי שהוא יהיה בעלי", הודתה גדעון, "אפילו כתבתי לחברות שלי שפגשתי את בעלי". למרות הניצוצות שעפו מיד מצידה של גדעון, סורוצקין הרגיש קצת אחרת. "לו לקח קצת יותר זמן", שיתפה אושיית הרשת, "הוא לא דיבר איתי כמה ימים ובכיתי את חיי".

אך כפי שאנחנו כבר יודעים, הסיפור הסתיים בצורה הטובה ביותר, והשניים נישאו זה לזו והביאו לעולם שני ילדים מתוקים. "ואם אני רוצה להגיד משהו אחד לבנות זה שתזמו", גדעון סיכמה את הפרשה, "אל תפחדו לקחת יוזמה. אני פשוט סימסתי לו ובידעבד זה היה הדבר הכי טוב שעשיתי".