מה קורה כשחילי משכיב את הילדים? קורין גדעון בסרטון קורע מצחוק

אושיית הרשת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון משעשע המציג כיצד היא מתנהלת כשמגיע תורו של חילי, בעלה החוזר בשאלה, להשכיב את שני ילדיהם המשותפים לישון

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 09:26 כט בניסן התשפג

מה קורה כשחילי משכיב את הילדים? קורין גדעון בסרטון קורע מצחוק
צילום: אור גפן

מאז עזבה את עולם ההנחיה בטלוויזיה, קורין גדעון הפכה לאושיית רשת עם למעלה מ-300 אלף עוקבים. בחשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלה היא מתעדת את חייה הפרטיים, את גידול ילדיה אלונה בת ה-3 ורפאל הקטן, וגם את הזוגיות עם בעלה חילי שהגיע ממשפחה חרדית ברוכת ילדים. בנוסף לשיתוף בסטורי ובפוסטים, גדעון מרבה לשתף ברשתות סרטונים משעשעים, ביניהם של ביתה אלונה וגם שלה בעצמה.

צפו בסרטון המשעשע של קורין גדעון:

הפעם אושיית הרשת בחרה להתייחס בסרטונה לסיטואציה משעשעת במיוחד. כמו זוגות רבים, גדעון ובעלה חילי מתחלקים במטלות הבית וביניהן גם בהשכבת הילדים בלילה. בסרטון שצילמה האושייה היא הציגה כיצד היא מתנהגת כשמגיע תורו של חילי להשכיב את הילדים, וכך זה נראה: גדעון יושבת בספה בפיג'מה מנוקדת, פורסת עיתון ומניחה את רגליה על השולחן, תוך כדי שהיא מתעלמת מהצרחות והקולות המדאיגים המגיעים מהחדר, כי בכל זאת, היום תורו של חילי.

הסרטון המשעשע הגיע תוך פחות מיום ללמעלה מ-100 אלף צפיות, ושלל תגובות מבודחות. בין המגיבים היו גם מי שפחות התחברו לסרטון, וחשבו שמדובר בבדיחה קצת מוגזמת, שכן אמא לא אמורה להתעלם מהילדים הבוכים שלה.