"בכלל רציתי היפה והחנון": גיא הוכמן הטריל את העוקבים

במסגרת הפרסומים על ליהוקים לעונה הקרובה של המירוץ למיליון בקשת 12, הקומיקאי המצליח ניצל את ההזדמנות כדי לעבוד על עוקביו באינסטגרם ופרסם ידיעה שנערכה בפוטושופ

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 19:03 יא באייר התשפג

"בכלל רציתי היפה והחנון": גיא הוכמן הטריל את העוקבים
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

הליהוקים לעונה הקרובה של "המירוץ למיליון", אותה ינחה יהודה לוי בקשת 12, נמצאים בימים אלה בעיצומם. עיתונאי "ישראל היום", ערן סוויסה, פרסם כי הבלוגרית ספיר אביסרור תככב בעונה הקרובה לצד בעלה, וגם בנו של אילן רמון ז"ל, יפתח רמון, ישתתף עם חברו הטוב. מי שהחליט למנף את הסיטואציה ואת הריגוש סביב הליהוקים לתכנית הוא הקומיקאי גיא הוכמן, שלא מפספס הזדמנות להטריל את עוקביו.

גיא הוכמן הטריל את העוקבים: ליהוק שני למירוץ למיליון

הוכמן פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה, שנראית כמו ידיעה רגילה של עמוד האינסטגרם "ערב טוב" של גיא פינס, ובו תמונה שלו ושל אשתו אביה. "ליהוק שני למירוץ למיליון", כתב הקומיקאי לצד תמונתם המשותפת, ולמען האמינות הוסיף גם את סמל התכנית. קהל העוקבים מיהר להתלהב, ולא שם לב שמדובר בפוטושופ משעשע. "ליהוק מושלם", כתב אחד המגיבים, ואחר הוסיף, "סיבה מספיק טובה לחזור לראות את זה".

הפוסט הגיע תוך דקות ספורות לאלפי לייקים ותגובות נלהבות. עוקבים אחדים, שהבינו את התרמית, נזפו בקומיקאי בשעשוע. "כבר סיפרתי להורים", כתבה אחת המגיבות, וגרמה לרבים אחרים להבין.