מוש בן ארי חוגג: "העונג הכי גדול שיש"

הזמר הוותיק חוגג שלושה עשורים לקריירה המוזיקלית שלו, ומסכם את התקופה הארוכה והמרגשת בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, "אני כל כך אוהב את החיים שלפעמים אני מאבד תחושת זמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 17:25 יא באייר התשפג

מוש בן ארי חוגג: "העונג הכי גדול שיש"
צילום: Moshe Shai/FLASH90

הידיעה הזו עלולה לגרום לכם להרגיש מעט זקנים: מוש בן ארי חוגג 30 שנות קריירה. שלושה עשורים חלפו מאז הזמר עם הראסטות הפך עם קולו המחוספס לדמות מוזיקלית מוכרת בציבור הישראלי, ושיריו הפכו לחלק מפסקול חיינו. היום (ג') הזמר הוותיק החליט לסכם את שנותיו הרבות כמוזיקאי בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "אני כל כך אוהב את החיים שלפעמים אני מאבד תחושת זמן", כתב בן ארי.

מוש בן ארי חוגג 30 שנות קריירה: "רגע שבהחלט כדאי לחגוג"

"לא באמת מחובר למהירות הדברים", הזמר הסביר את כוונתו, "כאילו רוב הזמן אני מתעכב באיזו נקודה נחמדה מול נוף מדהים לכתוב עוד שיר ועוד אלבום". בן ארי שיתף כי לא מזמן חבריו, שהם גם המנהלים שלו, הזכירו לו שהחלו לעבוד יחד לפני 30 שנים. "לקח לי זמן להכיל את המספר הענק הזה", הודה הזמר, "הרצתי בראש אינספור רגעים מדהימים על הבמה עם הלהקה שלי,ובעיקר אתכם, ששמעתם אותי - בטיול אחרי צבא, בתחילת הקשר עם בני ובנות הזוג, בזמנים המאושרים והעצובים בחייכם".

הזמר הודה לקהל שלו על שנתנו לו להיות חלק מפסקול חייהם, "העונג הכי גדול שיש", והודה שבלעדיהם היה מישהו אחר בגלגול הזה, ולא שכח להזמין אותם למופע החגיגי שלו שייערך בקיסריה.