מעיין אדם: "עד היום לא ידעתי מה זה"

האימא פרסמה שיתפה פוסט באנסטגרם בו שיתפה בתובנות העיקריות שלה מחוויית ההורות החדשה: "להוציא מהפה את צמד המילים 'אמא פה' ולהרגיש זרמים בכל הגוף. לאהוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 17:10 כה בניסן התשפג

מעיין אדם: "עד היום לא ידעתי מה זה"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

לפני כשבועיים אשת התקשורת מעיין אדם הביאה לעולם את בתה הראשונה, תבור. במהלך ההיריון והלידה שיתפה אדם את העוקבים שלה בחוויות, התסכולים והתובנות שלה מהתהליך. אתמול (שבת), לאחר שהתחילה להתרגל לטייטל החדש והמרגש, התפנתה לסכם את חמשת הדברים העיקריים שלמדה בשבועיים האחרונים כאמא טרייה.

"להתמודד עם חרדות ומחשבות"

"חמישה דברים שלמדתי בשבועיים שאני אמא", פתחה אדם וכתבה. הנקודה הראשונה שציינה היא התמודדות עם פחד. "לפחד. למות מפחד. להתמודד עם חרדות ומחשבות שאת לא מסוגלת להגיד בקול רם לאף אחד, תרחישים מבעיתים. גם אם פעם היית בן אדם שלא מפחד מכלום".

"להרגיש זרמים בכל הגוף"

הדבר השני שלמדה הוא הקשבה: "להקשיב. להקשיב לדברים שלא הקשבת להם קודם. לנשימות בלילה, לסוגים שונים של בכי, לגרעפס ונפיחה. להשתיק הכל ולהקשיב רק למוזיקה שיצרת, פס קול חייך מעתה", והוסיפה: "להתאפק. להתאפק לשירותים, להתאפק עם הקפה והמקלחת, להתאפק לא לבכות". ולסיכום כתבה אשת התקשורת, "להוציא מהפה את צמד המילים 'אמא פה' ולהרגיש זרמים בכל הגוף. לאהוב. מסתבר שעד היום לא ידעתי מה זה".