עדן הראל מגלה מה הדבר הכי קשה בחזרה בתשובה: "השנייה הזאת"

אשת התקשורת שחזרה בתשובה ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, וגילתה מה הדבר הכי קשה בחזרה בתשובה, האם היא רוצה ילד שביעי ולמה היא לא מתבטאת פוליטית, "מפחדת רק מבורא עולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 16:43 י באייר התשפג

עדן הראל מגלה מה הדבר הכי קשה בחזרה בתשובה: "השנייה הזאת"
צילום: טל עבודי

כשהייתה בת 18 בלבד, עדן הראל הספיקה להפוך למנחה בערוץ המוזיקה הבינלאומי MTV. כשחקנית ומנחה חילונית, הראל פרצה אל תוך עולם התרבות. השנים חלפו והיא נישאה לעודד מנשה, כוכב ילדים מצליח בעצמו, והשניים חזרו בתשובה והביאו לעולם שישה ילדים משותפים. על החזרה בתשובה הזוג מרבה לדבר בהרצאה המשותפת שלהם, וגם בסרטונים המחזקים שהם מפרסמים ברשתות.

"השנייה הזאת שהאסימון נופל ואת מבינה שאת הולכת להפוך את כל החיים שלך"

היום (ב') הראל ערכה שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. במסגרת הפעילות היא נשאלה מה היה הדבר הכי קשה עבורה בחזרה שלה בתשובה, והשיבה, "השנייה הזאת שהאסימון נופל, ואת מבינה שאת הולכת להפוך את כל החיים שלך, כי חיית חיים של שקר", המנחה שיתפה בכנות, והוסיפה בצחוק, "השאר כבר זורם".

"מפחדת רק מבורא עולם"

הראל, אמא לשישה, נשאלה האם היא רוצה ילד שביעי. "זה הנסיך האחרון", קבעה, ושיתפה תמונה של בן הזקונים. "אני בת 47", הודתה המנחה, "מחכה לנכדים". כשנשאלה האם היא מפחדת להתבטא פוליטית, ענתה, "אני מפחדת רק מבורא עולם. פשוט לא מאמינה ששם המקום שלי להתבטא ולהועיל". המנחה הוסיפה כי המטרה העומדת לנגד עיניה כרגע היא לאחד את העם ולהרבות באהבת חינם.