עדן הראל מודה: "לא יכולתי לסבול את המחשבה שהבנות שלי יתלבשו כמוני"

מגישת הטלוויזיה שחזרה בתשובה ערכה שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה כיצד הצליחה לקחת על עצמה את מצוות הצניעות, "אין ספק שהבנות שלי היו מנוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 11:32 ז בניסן התשפג

עדן הראל מודה: "לא יכולתי לסבול את המחשבה שהבנות שלי יתלבשו כמוני"
צילום: טל עבודי

עדן הראל ובעלה עודד מנשה הכירו כשעוד היו חלק מהעולם החילוני, היא כמנחה בטלוויזיה והוא ככוכב ילדים. יחד הם עברו תהליך חזרה בתשובה והביאו לעולם חמישה ילדים משותפים. כיום השניים עדיין בעולם התקשורת, הוא עם כיפה והיא עם פאה, ובנוסף לכך מעבירים הרצאות משותפות על החזרה בתשובה.

"לא יכולתי לסבול את המחשבה שהן יתלבשו כמו שאני התלבשתי"

החזרה בתשובה של השניים, שהגיעו ממשפחות חילוניות לגמרי ונכנסו לעולם הבידור, הפתיעה את כולם. היום (ד') הראל ערכה "שאלות-תשובות" בחשבון האינסטגרם שלה ואפשרה לעשרות אלפי עוקביה לשאול ככל העולה על רוחם. אשת התקשורת נשאלה איך הצליחה לקחת על עצמה את מצוות הצניעות. "לאט לאט", השיבה הראל, והוסיפה, "אין ספק שהבנות שלי היו מנוע. לא יכולתי לסבול את המחשבה שהן יתלבשו כמו שאני התלבשתי".

עדן הראל ועודד מנשה

עדן הראל ועודד מנשה צילום: טל עבודי

"לא פשוט לחזור בתשובה כשהמשפחה לא מקבלת"

שאלה נוספת שקיבלה הראל הייתה, "איך חוזרים בתשובה עם משפחה שלא מקבלת?" אשת התקשורת השיבה בכנות, "לא פשוט בכלל. מאמינה שכשעושים את זה בעדינות, בלי להציק לסובבים אותנו, הכל אפשרי". הראל יעצה לשואלת לעשות מה שתרצה מבחינת התשובה, רק בלי לדרוש כלום מאחרים. העוקבים כמובן שאלו על ההכנות לפסח, והראל הודתה שיש לה עוזרת. "ברור, אין לי בכלל ברירה", הסבירה, "אני עובדת גם בתכנית הבוקר של 14 וגם הופעות, שיעורי תורה בערבים, חייבת עזרה".