דורון מדלי יחליף את עקיבא נוביק בגמר האירוויזיון - זו הסיבה

למרות שיגיש את חצי גמר האירוויזיון לצד אסף ליברמן, השדרן הסרוג ייעדר מתחילתו של גמר תחרות השירה ובמקומו ישדר יוצר השיר "יוניקורן", דורון מדלי. הסיבה: הגמר במוצאי שבת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/05/23 10:56 י באייר התשפג

דורון מדלי יחליף את עקיבא נוביק בגמר האירוויזיון - זו הסיבה
עקיבא ראול נוביק, צילום: יח"צ

עקיבא נוביק ואסף ליברמן שידרו לא מזמן את טקס הדלקת המשואות יחד, וישדרו ממש בקרוב את חצי גמר האירוויזיון הראשון, בו תשתתף נציגתנו נועה קירל. על פי המתכונן, השניים היו אמורים להגיש יחד גם את הגמר עצמו, שיערך ב-13.5 בליברפול. כעת מסתמן שינוי, ודורון מדלי, מי שכתב את השיר "יוניקורן" שייצג את מדינת ישראל באירוויזיון, יצטרף לשידור לצד ליברמן במקום נוביק.

דורון מדלי

דורון מדלי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בגלל שמירת השבת - דורון מדלי יחליף את עקיבא נוביק

הסיבה לחילוף, על פי נוביק, היא שגמר האירוויזיון ישודר במוצאי השבת, והשדרן הסרוג לא יספיק להגיע לשידור עקב שמירת השבת. למרות זאת, נוביק סיפר לחדשות כיפה כי יצטרף בהמשך השידור, כשתצא השבת.

"הטקס השנה היה יפה ומרגש יותר מבשנים קודמות"

אתמול (א') נוביק סיכם את חוויתו כשדרן טקס המשואות.  "שידרתי כמה וכמה טקסי משואות", הודה נוביק, "איכשהו, למרות, ואולי בגלל, החשש מהפרעות ופרובוקציות, הטקס השנה היה יפה ומרגש יותר מבשנים קודמות". נוביק לא הסתפק רק באמירה, ופירט כמה מרגעי השיא של הטקס: ביצוע של ישי ריבו ל"הכל עומד במקום", משיאי משואות שריגשו אותו במיוחד, ואסף ליברמן ששידר לצידו ולא הפסיק להצחיק אותו, וגם את המאזינים.