כך לא שמעתם אותו: אמיר אוחנה עם ביצוע חשמלי בכנסת ללהיט הרוק המפורסם

במסגרת ביקורו של יו"ר בית הנבחרים האמריקאי קווין מקארת'י בישראל, אירח אותו יו"ר הכנסת אוחנה לארוחה חגיגית בכנסת. האורח הופתע כאשר עלה אוחנה לבמה ונתן ביצוע חשמלי ללהיט Hotel California.

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/04/23 22:19 ט באייר התשפג

כך לא שמעתם אותו: אמיר אוחנה עם ביצוע חשמלי בכנסת ללהיט הרוק המפורסם
אמיר אוחנה והגיטרה, נתן הופעה בלתי נשכחת, צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ביצוע בלתי נשכח: את ארוחת הערב הזאת, יו"ר בית הנבחרים האמריקאי, קווין מקארת'י לא ישכח במהרה, ולא רק בגלל התפריט של השף חיים כהן. חבר הקונגרס מקארת'י, שהגיע היום (א') לביקור  בכנסת ישראל וצפוי לנאום מחר בפעם הראשונה מזה 25 שנה במליאת הכנסת - הופתע הערב כאשר במהלך הארוחה החגיגית לכבודו, מארחו, יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, עלה על הבמה ונתן ביצוע בלתי נשכח על גיטרה חשמלית, יחד עם כפיר אוחיון, ללהיט האמריקאי של להקת האיגלס "Hotel California".

צפו באוחנה מרים את הכנסת עם הגיטרה החשמלית:

אמיר אוחנה בביצוע בלתי נשכח צילום: דוברות הכנסת/ אבשלום סמואלס, לע"מ

אוחנה שהפגין יכולות נגינה משובחות, לא ניסה לרגש בשיר סולידי ובחר את אחד מהמנוני הרוק הגדולים בהיסטוריה, כזה עם סולו מרכזי בסופו. אוחנה צלח את השיר ונתן ביצוע בלתי נשכח שספק אם נשמע בכנסת אי פעם.

אמיר אוחנה והגיטרה, נתן הופעה בלתי נשכחת

אמיר אוחנה והגיטרה, נתן הופעה בלתי נשכחת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הביקור של יו"ר בית הנבחרים בכותל

במסגרת ביקורו הרשמי בישראל, פתח יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, מר קווין מקארת'י, את ביקורו בישראל בביקור ובתפילה בכותל המערבי, יחד עם משלחת של חברי וחברות קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית ומהמפלגה הדמוקרטית.

קווין מקארת

קווין מקארת'י בכותל, היום צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי