השינוי החדש של האושיה הדתייה: "זה בא מבפנים"

עוקבות עירניות הבחינו כי נטע ברודיאנסקי החלה להכניס את כל שיערה לכיסוי הראש, והיא הסבירה: "לא לקחתי על עצמי. לאחרונה הרגשתי שבא לי לנסות את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 08:31 ג באייר התשפג

השינוי החדש של האושיה הדתייה: "זה בא מבפנים"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי היא אחת ממדריכות הכלות המוכרות בישראל, נוסף לכך היא מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל עם מעל לארבעים וחמישה אלף עוקבים. בפוסט חדש שהעלתה אמש (א') לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה את עשרות אלפי העוקבים שלה בשינוי שהיא מנסה לעשות.

בורדינסקי השיבה אתמול על שאלותיהן של העוקבות שלה באינסטגרם, ששמו לב כי משהו בה השתנה בתקופה האחרונה - בתמונות האחרונות שפרסמה, כיסוי הראש שלה מכסה את כל ראשה ואפילו שיערה אחת לא מבצבצת. "לאחרונה שמה לב שהתחלת לכסות את כל הראש, בלי שיער בחוץ". כתבה אחת העוקבות. "אשרייך, זו קבלה שלקחת?". 

"לאחרונה הרגשתי שבא לי לנסות"

"האמת שזה לא שלקחתי על עצמי, אבל מאז שהיינו אצל הרב דוב קוק בשבת והתארחנו אצל הנכדה שלו, זה משהו שחשבתי עליו", השיבה מדריכת הכלות, והסבירה: "לפי ההלכה (הרב עובדיה יוסף) אפשר 2 אצבעות, אני פשוט לאחרונה הרגשתי שבא לי לנסות את זה". ברודינסקי הודתה לעוקבות: "חייבת להגיד שהתגובות שלכן מאוד 'הרימו לי'".

בנוסף היא שיתפה כי, "חשבתי איך אוכל להרגיש עם זה טוב, אז עשיתי שיזוף בפנים ודואגת לטפח מאוד את הפנים עם זוהר כדי שהפנים יהיו מוארות. בינתיים זה עובד. אבל לא לקחתי איזו קבלה, כיסוי ראש זה ברכה, אבל זה באמת בא מבפנים".