בן כספית האשים את נתניהו בחילול שבת ופספס פרט אחד

העיתונאי הבכיר פרסם שני ציוצים שעוסקים בשאלה "האם נתניהו חילל שבת?", וכתב כי אין לו אישית אין בעיה, "אבל יכול להיות שלגפני וגולדקנופף כן" | העיתונאי החרדי לא נשאר אדיש לדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 12:43 ט באייר התשפג

בן כספית האשים את נתניהו בחילול שבת ופספס פרט אחד
בן כספית | , צילום: Tomer Appelbaum/POOL

"האם נתניהו חילל שבת?", כך פתח הבוקר (א') העיתונאי הבכיר בן כספית ציוץ נוסף בו הוא מתעסק בראש הממשלה בנימין נתניהו. כספית הסביר: "ראש הממשלה היה בטבריה ביום שישי. זה פורסם. כאן רואים את שיירת ראש הממשלה עוזבת את טבריה בשישי אחר הצהריים בסרטון הבא תראו את ההגעה לקיסריה בשעה 19:03". 

בסרטון הבא שהציג את השעה בה נקב, כתב כספית: "את השעה אפשר למצוא בדשבורד. לי כמובן שאין בעיה עם שעת ההגעה הזו (נתניהו צולם גם הבוקר יוצא להליכה בקיסריה, כלומר הוא אכן שב לשם בשישי בערב). אבל יכול להיות שלגפני וגולדקנופף כן". 

מותר לעשות מלאכה עד סמוך לשקיעת החמה

עורך המגזין של עיתון "משפחה", אריה ארליך, הגיב לכספית בציניות מהולה ברצינות: "א. בן, בשיא הכנות והאותנטיות - כל הכבוד על הדאגה לכבודה של השבת. ברצינות, זה לא מובן מאליו! ב. אמנם מצווה מן המובחר להכניס שבת בזמן הדלקת הנרות, אבל מותר לעשות מלאכה עד סמוך לשקיעת החמה. שקיעת החמה בקיסריה בשבת האחרונה: 19:21". ארליך סיים עם פרגון לראש הממשלה: "כל הכבוד לנתניהו שהספיק".

נזכיר כי נתניהו העיד ביום ראשון שעבר בבית משפט השלום בתל אביב בתביעת הדיבה שהגיש נגד כספית. נתניהו הגיש את התביעה בתגובה לפרסום טור של כספית ב"מעריב" שעסק בהטבה שניתנה לכאורה לעו"ד איל ינון, היועץ המשפטי של הכנסת דאז, לאחר שפורסם כי בת זוגו, עו"ד עמית מררי, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה לעניינים פליליים דאז, תעמוד בראש צוות שידון בתיקים הפליליים העומדים בעניינו של נתניהו.