נטלי דדון תוקפת את אבי מעוז: "מיעוט קיצוני"

אבי מעוז עורר סערה כשהתנגד להופעתו של חבר הכנסת אמיר אוחנה עם בן זוגו בטקסים הרשמיים. הדוגמנית הימנית, שעמדה לצידו בעבר, תקפה אותו בחשבון האינסטגרם שלה: "זו אינה דרכה של התורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 10:24 ט באייר התשפג

נטלי דדון תוקפת את אבי מעוז: "מיעוט קיצוני"
צילום: תום מרשק

חבר הכנסת מטעם מפלגת נעם, אבי מעוז, הצליח לעורר סערה נוספת השבוע, כשהתנגד להשתתפותו של בן זוגו של חבר הכנסת אמיר אוחנה בטקסים הרשמיים, ואמר, "התמלאתי בושה וכאב, לא נוכל לשאת זאת עוד בלא מחאה". הדוגמנית נטלי דדון, הפועלת רבות למען הצד הימני של המפה ועמדה לא פעם לצידו של מעוז ולהגנתו, לא עברה על האירוע בשקט.

נטלי דדון נגד אבי מעוז: "זו אינה דרכה של התורה"

"אין מקום לכאלו אימרות בשנת 2023", כתבה דדון בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "בדיוק כפי שצייינתי בנאום שלי אנחנו רוצים לחיות כאן אחד לצד השני, חרדי לצד חילוני, ימני לצד שמאלני, גיי לצד סטרייט וכן יהודי לצד ערבי המכבד את עצם קיום מדינת היהודים היחידה שלנו". דדון הוסיפה והדגישה שהאמירה של מעוז לא משקפת את רוב העם, "תודה לאל", וטענה, "זהו מיעוט קיצוני".

הדוגמנית טענה שהאימרה הזו היא אינה דרכה של התורה, "והיהדות כל כולה יפה ומחבקת". את הסטורי דדון סיימה בפנייה ישירה לחבר הכנסת, גם אם אינך מסכים וקשה לך במהותך עם דבר מסוים, שמור זאת לעצמך", ביקשה, ונימקה, "אנחנו כאן על מנת לחיות יחדיו, ברכנו אבינו כולנו כאחד".