הדוגמנית נטלי דדון חוששת ומשתפת פעולה עם אבי מעוז

אושיית הרשת הגיעה לכנסת והשתתפה בשדולה של אבי מעוז שעסקה בזהות היהודית בחינוך. היא סיפרה על ההתלבטות שלה בחינוך הילדים ואמרה: "לאחרונה השיקול היכן להמשיך את הלימודים של הבן שלי הכניס אותי להמון קונפילקטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/22 12:13 טו באייר התשפב

הדוגמנית נטלי דדון חוששת ומשתפת פעולה עם אבי מעוז
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

צפו בדברים של נטלי דדון:

אושיית הרשת נטלי דדון השתתפה בשדולה למען חיזוק ושימור הזהות היהודית בראשות חבר הכנסת אבי מעוז. בשדולה שיתפה דדון את הנוכחים בתחושות הקשות שלה ביחס למערכת החינוך: "במשך שלוש שנים אני שולחת את הבן שלי לגן דתי. אני רואה מה שהוא מביא הביתה. אנחנו לא בית דתי, יש לנו את המנהגים שלנו, תמיד הייתי מאמינה".

"מי מחנך לנו את הילדים?"

הכנס הנוכחי של השדולה עסק בזהות היהודית בחינוך, ובפרסומים נכתב: "מי מחנך לנו את הילדים? כיצד גורמים זרים מאירופה משפיעים על מערכת החינוך? ומה צריך לעשות כדי להחזיר את המושכות של החינוך לעם ישראל?".

מעוז

מעוז צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

דדון המשיכה: "לאחרונה השיקול היכן להמשיך את הלימודים שלו הכניס אותי להמון קונפילקטים. וכשראיתי את כל ההתרחקות של מערכת החינוך התעקשתי שילמד במקום דתי. אנחנו לא בית דתי, אבל אני מאוד בחשש ממה שקורה במערכת החינוך. אני לא רוצה שהילד שלי יבוא מהגן ולא יגבש זהות".

היא מרה כי "אני נמצאת 24/7 בקבוצות הסברה, ואני רואה מה קורה בעולם. אני רואה את האנטישמיות שגוברת, פוסטים של יהודים עם אף ארוך ודברים נוראיים. זה מחזק בי את ההבנה שאי אפשר אחרת. שאם לא תהיה לנו מדינת היהודים - אין לנו זכות לשכוח. אין לנו זכות לאפשר לזהות היהודית להישכח".