ענהאל שמואלי מתקשה להתאושש: "אני בן אדם אחר"

אושיית הרשת הדתית הזכירה לעוקבות שלה כי השבוע לפני שנה היתה מעורבת בתאונת דרכים שמשפיעה על חייה עד היום: "שנה שאני ענהאל אחרת, מתמודדת עם גרסה לא מוכרת שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 19:59 ד בניסן התשפג

ענהאל שמואלי מתקשה להתאושש: "אני בן אדם אחר"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

אושיית האינסטגרם והמנטורית הזוגית ענהאל שמואלי, פרסמה היום (א') בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה, כי השבוע היא מציינת שנה לתאונת דרכים טראומטית שעברה. שמואלי שיתפה את העוקבות שלה בהתמודדות שהייתה מנת חלקה בשנה האחרונה, והוסיפה מסר חשוש: "לעולם אל תגמדו כאב של אדם".

"שנה שאני ענהאל אחרת, מתמודדת עם גרסה לא מוכרת"

"רק לשתף, שהשבוע מעלה בי הצפה!" כך כתבה ענאל שמואלי בסטורי, לצד תמונה שלה בבית חולים. "כי השבוע יהיה שנה מהתאונה. שנה מהרגע שבו אדם נכנס בי חזיתית ושינה לי את החיים. שנה שאני ענהאל אחרת, מתמודדת עם גרסה לא מוכרת שלי".

"שנה של עליות ומורדות. שנה של הרבה בכי"

עוד הוסיפה וכתבה: "שנה של עליות ומורדות. שנה של הרבה בכי, הרבה תסכול, הרבה ציפיות והרבה אכזבות. הרבה רגעים שאין אור בקצה המנהרה. כן, גם ברגע זה ממש, אחרי בוקר כאוב בפיזיותרפיה אני לומדת לחיות עם הכאב". 

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי

"וכמה מדהים שבדיוק בעיתוי הזה כעבור שנה בדיוק נחגוג ליהלי בת מצווה!" כתבה שמואלי, "אז תודה אלוקים שהחלטת שעוד לא הגיע הזמן שלי. ואם זה המסע שלי מקבלת באהבה, רק תן להנות מרגעים כאלו של שמחה".

"לעולם אל תגמדו כאב של אדם"

לשמואלי היה חשוב לפנות גם לעוקבות שלה, "עוקבות יקרות, לעולם אל תגמדו כאב של אדם. גם אם זה נראה לכן מגוחך, קטנוני או אולי מינורי כי יש 'יותר' מסכנים בעולם". אושיית הרשת הסבירה כי, "צריך להבין שהכאב הוא כאב וכל אדם והחבילה שלו בעולם, ואף אחד לא היה מתחלף איתו. לנו כחברה נשאר רק לחבק, להכיל ולהתפלל שהסבל של אותו אדם יפסיק".