אביב אלוש מסכם: "כל הקלישאות נכונות"

אחרי שהנחה את הטקס בבית הנשיא לצד לירון ויצמן, השחקן המתחזק סיכם את החוויה המרגשת בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, "כל עניין האחדות והחיבור שאני כותב עליהם הרבה עוד יותר התחדדו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 14:35 ו באייר התשפג

אביב אלוש מסכם: "כל הקלישאות נכונות"
צילום: Flash90

אביב אלוש הוא דוגמן, שחקן, זמר, ובשנים האחרונות גם אדם מתחזק. אתמול (ד'), כשכולנו חגגנו את אירועי יום העצמאות, אלוש עמד על בימת בית הנשיא והנחה את הטקס יחד עם לירון ויצמן. את האירוע המרגש הוא סיכם בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, עם מעל לחצי מיליון עוקבים. "היתה לי הזכות", הוא פתח וכתב.

כל הקלישאות נכונות: עם ישראל חי וקיים

"אחרי הטקס אתמול ובכלל בתחושה הכללית של ה-48 שעות האחרונות, כל עניין האחדות והחיבור שאני כותב עליהם הרבה עוד יותר התחדדו", הודה השחקן בגילוי לב, "חובה עלינו להפנים שאנחנו נמצאים בתקופה שכבר אי אפשר להפריד בינינו. נקודה". אלוש מרבה להתבטא בעניין האחדות ברשתות החברתיות, ומבקש להתעלות על המחלוקות. "כמה ניסו להפריד בינינו, להשמיד, לאבד, לעקור אותנו מהסיפור, מהתורה ומעצמנו והנה כל האימפריות נפלו ואנחנו נשארנו".

אלוש שיתף כי במהלך הטקס פגש 120 חיילים וחיילות, שהתעלו מעל כל המחלוקות ועמדו יחד כגוש אחד. "מיקס של קיבוץ גלויות מכל רחבי תבל שבתהליך טבעי ויפה הופך אט אט לאחד ומגשים בדיוק מופלא את חזונם של נביאי ישראל". את הפוסט שלו אלוש סיים במילים, "כל הקלישאות נכונות", והקלישאות אליהן התכוון הן: עם ישראל חי וקיים, נצח ישראל לא ישקר, אין לנו ארץ אחרת ועם אחד אנחנו.