מרגש: נכדו של הרב מרק הי"ד יבוא בברית ביום אזכרתו

אורית מרק אטינגר, בתו של הרב שנרצח בפיגוע, הביאה לעולם את בנה הבכור, שתאריך הברית שלו תתקיים ביום האזכרה ה-5 של אביה. "כמה שזה כואב ועצוב, כך זה משמח ומחזק. כמה שזה חסר, כך זה ממלא. החיים והמוות 'בדמייך חיי'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/21 09:37 יז בסיון התשפא

מרגש: נכדו של הרב מרק הי"ד יבוא בברית ביום אזכרתו
מיכי מרק הי"ד ואשתו חוי תבדל"א. , צילום: באדיבות המשפחה

השבוע יצוין יום האזכרה של הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד, שנרצח לפני חמש שנים בפיגוע על ידי מחבל . אמש (ה') התקבלה בשורה משמחת בבית משפחת מרק, בתו של הרב, אורית מרק אטינגר, הפכה לאמא והביאה לעולם בן בכור. אלא שמלבד הבשורה המשמחת התזמון של האירוע הוא מצמרר, כאשר הברית של הבן צפויה להתקיים ביום האזכרה של הסב ז"ל.

האם כתבה הבוקר בחשבון הטווטיר שלה: "איך זה שתמיד החיים והמוות מתמזגים להם אתמול בלילה זכיתי ללדת את בננו הבכור- שהפך אותנו להורים! הברית תהיה בע"ה ביום של האזכרה 5 שנים לרצח של אבא שלי. כמה שזה כואב ועצוב, כך זה משמח ומחזק. כמה שזה חסר, כך זה ממלא. החיים והמוות 'בדמייך חיי'".

במשפחת מרק ידעו לא מעט צער לאורך השנים האחרונות, האב כאמור נרצח לפני חמש שנים בפיגוע בעתניאל. לפני שלוש שנים נוסף עוד אירוע מצער במשפחה, שלומי מרק בן המשפחה, נהרג לאחר שנפצע באורח אנוש בתאונת דרכים. כעת המשפחה מתברכת בנכד חדש למשפחה, מערכת כיפה מברכת במזל טוב, ושיהווה מקור נחמה למשפחה. 

אורית מרק אטינגר

אם טריה. אורית מרק אטינגרצילום: טרלן בן אבי