מירי מיכאלי מתרגשת: ההורים שלי חלמו על זה

אשת התקשורת, מירי מיכאלי לכבוד יום העצמאות תמונה של ילדיה וציינה כי הוריה שעלו מגיאורגיה חלמו לחיות בישראל: "מגשימים את החלום של הדורות הקודמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 19:33 ה באייר התשפג

מירי מיכאלי מתרגשת: ההורים שלי חלמו על זה
מירי מיכאלי , צילום: ללא

אשת התקשורת, מירי מיכאלי, נוהגת לשתף את עשרות אלפי עוקביה בעמוד האינסטגרם שלה ברגעיה מחייה האישיים. לכבוד יום העצמאות שיתפה אשת התקשורת היום (ד') תמונה של ילדיה וציינה כי הוריה, שעלו מגיאורגיה שחלמו לחיות בישראל. "ההורים שלי חלמו על ישראל, ראשית צמיחת גאולתנו, הילדים שלי גדלים כאן, מגשימים את החלומות של הדורות הקודמים", כתבה מיכאלי בעמוד האינטסגרם שלה.

סרטונים של שלוש דקות: מיזם ההסברה החדש של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט

נזכיר כי לפני כחודש, העיתונאית מירי מיכאלי ויועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החליטו לפעול בעניין, ופתחו בפרויקט הסברה שנועד לתווך את הנעשה בישראל באופן אותנטי, בשונה ממה שמקובל בעולם. המיזם כולל עמודים חדשים ברשתות החברתיות עם מהדורות יומיות קצרצרות באנגלית של שלוש דקות בלבד, המסבירות את הנעשה בארץ. 

צילום: ללא

בשיחה עם חדשות כיפה, סיפרה מירי מיכאלי על הרקע להקמתו של הפרוייקט. "מתקפת הטרור בפסח הייתה הטריגר הסופי. הזמנו אולפן ללילה ועזבנו חופשות משפחתיות ופשוט שחררנו מהדורה שהביאה מיליון צפיות ביומיים, ושותפו ברחבי העולם במדינות כמו איטליה ששם היה הפיגוע, ארצות הברית, גרמניה ועוד.  בקיצור, במקום להתלונן החלטנו לעשות".

"מדובר במהדורה בינלאומית עם לוק בינלאומי שמטרתה זה להיות אובססיה טובה לישראל"

לדבריה, "פרוייקט ההסברה שאני עושה עם משה קלוגהפט נקרא: 'Act News', ראשי תיבות: action, פעולה, conscience, מצפון ו- truth, אמת. מדובר במהדורה בינלאומית עם לוק בינלאומי שמטרתה - להיות אובססיה טובה לישראל. זה לא יעסוק רק בישראל אבל כל מה שיהיה קשור לישראל יהיה הסברתי ומכיוון הכי טוב שיש והכי מרים למדינה האהובה שלנו".

צילום: אריק סולטן

מיכאלי ציינה כי מאז הקמתו, העמוד זוכה לצפיות ולשיתופים רבים, בין היתר מראש הממשלה, בנימין נתניהו. "מאז יומיים מאז שהעמוד הוקם, מאז שהמדורה יצאה לרשתות, יצאנו במצטבר יותר ממיליון אורגניות ולא רק בישראל. רבים שיתפו את המהדורה, בין היתר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השרה גלית דיסטל אטבריאן, חבר הכנסת עידן רול, חנוך דאום ואור שפיץ ועוד רבים".