אחרי הניצחון הענק: התמונה המרגשת של שחקני מכבי תל אביב עם הדגל

בשעה שבישראל נכנס יום העצמאות, שיחקה מכבי תל אביב נגד מונאקו הצרפתית במסגרת פלייאוף היורוליג. לאחר הניצחון הגדול ריגשו השחקנים הישראלים והזרים כשהתעטפו בדגלי ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 15:37 ה באייר התשפג

אחרי הניצחון הענק: התמונה המרגשת של שחקני מכבי תל אביב עם הדגל
צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

תמונות מרגשות: בשעה 20:00 אמש (ג') החלה מדינת ישראל לציין את יום העצמאות ה-75 שלה. במקביל לחגיגות בארץ, החלה בצרפת, קבוצת מכבי תל אביב את משחקה נגד מונאקו הצרפתית במסגרת הפלייאוף של היורוליג. במשחק עצמו, הציגה מכבי משחק נפלא וניצחה את הצרפתים בביתם, בסיום המשחק, במקביל לחגיגות הניצחון, ציינו השחקנים על הפרקט גם את יום העצמאות כשהתעטפו כולם בדגלי ישראל.

"היום הזה מכניס אותך לטירוף"

"כששרנו את ההמנון הייתה לי צמרמורת, היום הזה מכניס אותך לטירוף. אנחנו שמחים שניצחנו והבאנו כבוד למדינת ישראל" אמר סנטר מכבי, רומן סורקין. כאמור, מיד בתום המשחק הניפו השחקנים את הדגלים בכחול- לבן ויצרו תמונות מרגשות מאוד על אדמת צרפת.

רומן סורקין עטוף בדגל

רומן סורקין עטוף בדגל צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

מכבי ניצחה והתקרבה לפיינל פור

במשחק עצמו, ניצחה מכבי את מונאקו בתוצאה 79 - 67 ועלתה ל 1-0 בסדרה מול הצרפתים, עתה על מכבי לנצח עוד שני משחקים על מנת להבטיח את השתתפותם בפיינל פור של היורוליג שייערך השנה בליטא. מחר ישחקו הצהובים את המשחק השני בצרפת במטרה לחזור הביתה עם יתרון 2-0 על הצרפתים.

יו"ר מכבי, שמעון מזרחי

יו"ר מכבי, שמעון מזרחי צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב עטופים בדגל

שחקני מכבי תל אביב עטופים בדגל צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א