ההמלצה המפתיעה של חנוך דאום לבן גביר

הקומיקאי המוכר פרסם בפייסבוק פוסט ובו נוסח הודעה שהציע לשר לביטחון לאומי לאמץ: "כבודי פחות חשוב מכבוד היום הזה ומכך שתוכלו להתייחד עם יקירכם בלי שתתחולל מהומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 09:07 ג באייר התשפג

ההמלצה המפתיעה של חנוך דאום לבן גביר
חנוך דאום, פרטים חדשים, צילום: Moshe Shai/FLASH90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע אתמול כי למרות שישנן משפחות שכולות מתנגדות להשתתפותו בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בבאר שבע, ועל אף שחלק מחבריו לקואליציה ביטלו את הגעתם לטקסים השנה מסיבות דומות, הוא  ישתתף בטקס ואף ינאם בו.

בתגובה לכך, הקומיקאי המוכר חנוך דאום, פרסם אמש (א') פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו המליץ לבן גביר לחזור בו מהחלטתו - ולהימנע מלנאום בבית העלמין ביום הזיכרון, בכדי לא לפגוע ברגשות המשפחות השכולות.

"כבודי פחות חשוב מכבוד היום הזה"

דאום הגדיל לעשות ואף פרסם את נוסח ההודעה שהמליץ לשר לביטחון לאומי לאמץ: "חברים יקרים, רציתי לבוא ביום הזיכרון לבית הקברות בבאר שבע ולשאת דברים. חשבתי שזה מכבד את המעמד. אך אני גם מקשיב לבקשת המשפחות השכולות שקשה להן עם נוכחותי ואני מכבד זאת".

עוד כתב דאום שהיה רוצה שבן גביר יאמר: "החלטתי לא לשאת דברים בטקס. אגיע לבית הקברות ואעמוד מאחור עם הקהל, בזמן הצפירה, כדי לכבד את זכר הנופלים ואלך לדרכי" ואף יותר מכך: "כבודי פחות חשוב מכבוד היום הזה ומכך שתוכלו להתייחד עם יקירכם בלי שתתחולל מהומה". בסיום הפוסט שאל הקומיקאי את השר: "מה אתה אומר, איתמר?"

בן גביר

בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90