נטע ברודיאנסקי חוגגת צעד נוסף בקריירה

מדריכת הכלות המצליחה שיתפה באינסטגרם בפריצת דרך נוספת בקריירה שלה כמרצה, וחשפה סיפור אישי מתחילת דרכה: "עלית על במה והתחלתי לדבר , הייתי לבד לגמרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 11:51 כא בשבט התשפג

נטע ברודיאנסקי חוגגת צעד נוסף בקריירה
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

הצעד הבא של כוכבת האינסטגרם הדתייה: נטע ברודיאנסקי היא אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות. היא מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל עם מעל לארבעים וחמישה אלף עוקבים בו היא נוהגת לחלוק עם קהל העוקבים שלה רגעים מרגשים וגם תובנות יומיומיות. בפוסט חדש שהעלתה אמש (שבת) לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה את עשרות אלפי העוקבים שלה בבשורה מרגשת.

"דמיינתי איך אני מרצה לנשים והתרגשתי עד דמעות"

אושיית הרשת סיפרה כי לאחר השתדלות ותפילה, ההרצאה הראשונה שלה מחוץ לגבולות ישראל יוצאת לדרך. מדריכת הכלות עתידה לטוס לוינה בירת אוסטריה בהמשך החודש, ומזמינה את העוקבות האירופאיות שלה להצטרף לשיעור חיזוק בזוגיות לצד אירוע הפרשת חלה.

נטע שיתפה בפוסט עד כמה לא מובן מאליו היה התהליך שעברה בכדי להגיע לאירוע הזה, ותיארה איך תמיד חלמה להרצות לנשים, גם כשהמציאות הייתה רחוקה מכך: "עליתי במהלך הריצה שלי בבוקר על במה שהייתה בישוב, הבמה הייתה גדולה, תמיד היו עושים שם הופעות - עליתי עליה והתחלתי לדבר, הייתי לבד לגמרי, דמיינתי איך אני מרצה לנשים והתרגשתי עד דמעות", כך כתבה, וסיימה במסר של כוח רצון ואמונה, "התפללתי שזה יצא לפועל - לא ידעתי איך ומה הדרך. אבל מסתבר שכשרוצים משהו, מדמיינים אותו, מאמינים בו וכמובן עושים השתדלות - זה יקרה".