חיים אתגר שיתף סרטון של ח"כ וחטף מאשתו: "למה לא ענית לי?"

העיתונאי המוכר שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סרטון של חבר כנסת שמדבר בחשיבות הזמינות לבני משפחה, בעקבות כך אשתו מיהרה להגיב: "אז למה לא ענית לי עד עכשיו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 23:27 ב באייר התשפג

חיים אתגר שיתף סרטון של ח"כ וחטף מאשתו: "למה לא ענית לי?"
חיים אתגר, צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0

העיתונאי חיים אתגר מוכר בעיקר בזכות תכניות הטלוויזיה הרציניות אותן הוא מנחה ויוצר, כדוגמת "המתחזים" ו"חשיפה", אולם מידי פעם הוא יוצא מדמות המנחה הרציני וחמור הסבר. כך למשל היום, (א') שיתף העיתונאי באינסטגרם כיצד פרסום של סרטון ברשת החברתית גרר מריבה מבדחת עם אשתו.

"צודק! למשפחה תמיד עונים"

אתגר שיתף בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלו סרטון של חבר הכנסת יעקב אשר, שענה לטלפון מאמא שלו באמצע וועדה: "שנייה, אמא שלי" אמר לנוכחים, ולאמא שלו לחש: "אני באמצע וועדה, משהו חשוב?" לנוכח צחקוקי המשתתפים בוועדה, אמר: "סליחה, סליחה, אבל זה יותר חשוב מהכל". אתגר הוסיף מעל הסרטון כיתוב: "צודק! למשפחה תמיד עונים", ולא תיאר לעצמו שבסוף המשפט הקטן הזה יתגלגל אליו בחזרה.

"אז למה לא ענית לי עד עכשיו?"

בסטורי נוסף שפרסם העיתונאי - הפעם צילום מסך של שיחה שלו עם אשתו, חשף כיצד הסטורי גרר ביקורת מבית. אשתו ראתה את הסרטון, וניצלה את ההזדמנות להוכיח לו שדיבורים לחוד ומעשים לחוד: "אז למה לא ענית לי עד עכשיו?" שאלה. העיתונאי קיבל את הביקורת, וצחק: "גמרתי את עצמי".