חיים אתגר מגן על היזמית הסרוגה: "היא לא ידעה"

אחרי שזכתה לכבוד על פועלה והוחלט כי היא תשיא משואה, ורד בן סעדון ספגה אש בגלל תמונה שלה עם פוליטיקאי שנוי במחלוקת - העיתונאי חיים אתגר התייצב להגנתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 15:53 כו בניסן התשפג

חיים אתגר מגן על היזמית הסרוגה: "היא לא ידעה"
ורד בן סעדון , צילום: אלון מסיקה-מגזין פנימה

ורד בן סעדון שיחד עם בעלה ארז הקימו את ביתם בישוב ברכה שבשומרון, ואת כל חסכונותיהם השקיעו ברכישת עשרים דונמים של כרם ומאוחר יותר בפתיחת יקב בשם 'טורא', זכתה אתמול (א') לכבוד עם ההחלטה שהיא תשיא משואה בהר הרצל, אבל תמונה אחת הביאה למתקפה. 

תיעוד ישן שלה עם פוליטיקאי גרמני שנוי במחלוקת גרם למספר גולשים לתקוף את בן סעדון ולאייטמים בתקשורת, אבל עיתונאי חדשות 12 חיים אתגר נחלץ להגנתה כשהוא מסביר שאנשים מפורסמים מצטלמים לפעמים מבלי לדעת מי עומד על ידם ומה הוא מייצג. 

חיים אתגר: "מה רוצים ממנה?"

אתגר כתב באינסטגרם: "לבן סעדון סיפור מדהים והיא אישה מיוחדת. בעיני הניסיון של גורמים בתקשורת לעשות לה שיימינג ודה לגיטימציה על רקע התמונה הזו הוא מאד לא מכובד. בעבר ביקרתי ביקב ופגשתי אותה, כמו רבים אחרים. כמו שהיא ידעה מעט מאד עלי, היא מספרת שגם על האיש הזה, שמסתבר שהוא חבר במפלגה קיצונית מוחרמת, היא לא ידעה דבר".

"מבאס. כבדו את משיאת המשואה"

חיים אתגר

חיים אתגר צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0


אתגר הוסיף: "במהלך היום יום אני מצטלם עם כמות מטורפת של אנשים. נפגש ומשוחח והאמת לא תמיד אני יודע מי מולי. זה א׳ ב׳ של נימוס ולהיות בן אדם. ודאי אם אתה מארח ועובד בזה. האם אתה בוחן לעומק כל אדם שמגיע אליך? יודע מה עבודתו, מעשיו והרקע שלו? ומה עוד אם כל זה קורה ביום עמוס במבקרים. בחיאת, מה רוצים ממנה? הבעיה של אותם גורמים היא ההקשר הפוליטי. מבאס. כבדו את משיאת המשואה".