"מי היה עם הילדים? הם גדלו והשגיחו על עצמם"

רויטל ויטלזון חזרה מנופש משפחתי באתונה, ולטובת העוקבים הרבים שלה פרסמה פוסט עם כל ההמלצות (והתלונות) הכי חשובות - איפה לטייל, מה לעשות עם הבעל ומי ישגיח על הילדים: "הם גדלו והם השגיחו על עצמם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 22:22 ב באייר התשפג

"מי היה עם הילדים? הם גדלו והשגיחו על עצמם"
רביטל ויטלזון יעקבס, יצאה להפגין בספונטניות, צילום: אושר עדן פשינסקי

לאחר שבילתה עם משפחתה בחופשה באתונה שביוון, הקומיקאית הסרוגה רויטל ויטלזון פרסמה פוסט סיכום, וכדרכה - הוא משעשע ומלא המלצות רציניות יותר ופחות על אתרי התיירות באתונה, וכמובן- הבעל והילדים.

הבעל עם שברי מאמץ ומיליון ישראלים: "אתונה מדהימה"

"אתונה יכולה להיות עיר נופש מדהימה, אלא אם את נשואה לאיש שמהותו: 'אני עם שברי מאמץ, משמע אני קיים'", כתבה ויטלזון. "אחרי שטיפסנו לאקרופוליס, שמעניין לי את האקרופוליס. סיימתי מתנשפת ונדהמתי מהעובדה שהיוונים חשבו על הכל, הם המציאו את המחשבה, רק על דבר אחד הם לא חשבו - צל", הקומיקאית הוסיפה: "בכל רגע נתון יש סביבך מיליון ישראלים שאומרים 'אלוהים יש פה מיליון ישראלים'".

ויטלזון

ויטלזון צילום: צילום מסך

"מי היה עם הילדים"

ולשאלה החשובה ביותר: "מי היה עם הילדים?", ויטלזון כתבה כי, "נס גדול היה שם. הם גדלו והם השגיחו על עצמם. כמובן עם מעטפת של סבא סבתות וחברות טובים ועדיין. חיים אחרים ולמי שיש לו קטנים, לא לוותר. תעשו לילה אחד, תעשו שני לילות, תעשו חצי יום חופש, סעו לחנות נוחות וקנו מגנום ותדמיינו שאתם בחנות הגלידה של רומא", כתבה לסיום, והדגישה: "העיקר שיהיה רצף ובו אתם ביחד, נזכרים שאתם באמת חברים טובים, נכנסים לאוטו, חוזרים הביתה ורבים".