"קירבתי נוטלה לאפי - כלום שמום" | רויטל ויטלזון חיובית לקורונה

הסטנדאפיסטית מהמגזר מספרת כיצד גילתה שהיא חיובית לנגיף הסיני ועל התחושות שפוקדות אותה: "מה אני מרגישה? פחד. זו הזדמנות טובה לבקש מכם להפסיק לשלוח לי את הגיליון הרפואי של מה שעבר עליכם כשחליתם. אבל עיקר הפחד הוא על חוש הטעם שאבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/21 09:54 ד בתשרי התשפב

"קירבתי נוטלה לאפי - כלום שמום" | רויטל ויטלזון חיובית לקורונה
ויטלזון, צילום: צילום מסך

אמנם תמיד היא חיובית, אך הפעם הסטנדאפיסטית רויטל ויטלזון יעקבס חיוביות לקורונה. "התסמינים התחילו בערב החג השני. קצת סחרחורת. שיעול. הסביבה אמרה לי שזה נפשי", כתבה אמש (ה') לעוקביה בפייסבוק.

"עשיתי שתי בדיקות ביתיות, אתמול ושלשום יצא שלילי. אבל כמנהגי השקעתי אתמול ב pcr, כי כל יומיים נבדק אצלנו מי שטרם חלה. כי אומנם נדב טים חולים, אבל אני טים השאר, וזוהר בחג התגלתה כמאומתת ועברה קבוצה אז נסענו אתמול להיבדק".

ויטלזון כתבה כי אתמול חלה ההחמרה בתסמיני הנגיף: "השיעולים, הצינון. היתה לי הרגשה שזה זה, אבל התוצאות סרבו להגיע. נדב ונועם קיבלו בשעה טובה שחרור ותעודת מחלים, אבל תסמכו על צום גדליה שיעכב את החזרה לשפיות בעוד כמה שעות. אין על היהדות הזאת תמיד: שלום בית, שלום בית, שלום בית. ואז כשהכנתי לעצמי תה, והבנתי שאני לא מריחה כלום, לקחתי עוד בדיקה ביתית ויצאתי חיובית. חצי שעה אחר כך גם הגיעה ההודעה הרשמית".

ויטלזון לא הספיקה לקבל את מנת החיסון השלישית, מה שמכנים מנת הבוסטר. "לא, את החיסון השלישי לא הספקתי. לקחתי קשה את החיסון השני והאישור לגיל שלי ניתן בעשרה ימים האחרונים של אוגוסט, העדפתי לשמור כוחות ולהתחסן מיד עם תחילת הלימודים, וזו התגלתה כטעות היחידה היותר גדולה מהפעם שביקשתי קרמל מלוח. זה קרמל, הוא מתוק. זה מה שטוב בו, אז למה לקלקל ושיהיה מלוח!!?!?".

עוד היא כתבה על תחושותיה: "מה אני מרגישה? פחד. את האמת וזו הזדמנות טובה לבקש מכם להפסיק לשלוח לי את הגיליון הרפואי של מה שעבר עליכם כשחליתם. זה עושה לי לא טוב. כמובן שאני מפחדת בכלל, אבל עיקר הפחד הוא על חוש הטעם שאבד. קירבתי נוטלה לאפי - כלום שמום. לקחתי עם אצבע ניגוב וטעמתי - ושום דבר לא קרה. לא אושר, לא שמחה, אפילו לא ייסורי מצפון".

רפואה שלמה.