התמונה המרגשת מאחורי הקלעים של טקס המשואות

כשהחזרות לטקס בעיצומן- זמרים, צוות וגם האב השכול לאו די, התאספו ברגע מרגש מאחורי הקלעים של החזרות הגנרליות לטקס המשואות בהר הרצל לתפילת מנחה משותפת

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 21:07 ב באייר התשפג

התמונה המרגשת מאחורי הקלעים של טקס המשואות
מאחורי הקלעים של החזרות לטקס המשואות, צילום: קרן אדרי. באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' (תיוג: @itzik_ohana_) ו'הרבנית של האינסטגרם' (תיוג: @harabanit)

טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל יתקיים בעוד שלושה ימים בלבד, והחזרות נמשכות מסביב לשעון, כשהערב (א') אף נערכה החזרה הגנרלית לאירוע המרגש. ועדיין, למרות העומס הרב, מצאו המשתתפים בטקס זמן כדי לעשות הפסקה ולהתפלל יחד במניין.

כך התאספו מאחורי הקלעים של החזרות הגנרליות לטקס יום העצמאות בהר הרצל- הזמרים איתי לוי, ישי ריבו, דוד ד'אור וגם האב והבעל השכול ליאו די שרעייתו ובנותיו נרצחו בפיגוע בפסח - בתפילת מנחה עם הצוות.

מאחורי הקלעים בחזרות הגנרליות לטקס יום העצמאות בהר

מאחורי הקלעים בחזרות הגנרליות לטקס יום העצמאות בהר צילום: קרן אדרי. באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' (תיוג: @itzik_ohana_) ו'הרבנית של האינסטגרם' (תיוג: @harabanit)

ליאו די יקרא את תפילת יזכור בטקס - כמחווה לשכול הנורא שחווה

נזכיר כי לפני כשבועיים וחצי אירע הפיגוע הקשה סמוך לצומת חמרה. הרב ליאו די איבד את שתי בנותיו, מאיה ורינה, ולאחר מספר ימים נפטרה רעייתו לוסי, שנפצעה באורח אנוש בפיגוע. הרב ליאו, שאיחד סביבו רבים בקריאות לאחדות, יהיה זה שיקרא את תפילת יזכור בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. כך פורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות". על פי הדיווח, שרת התחבורה מירי רגב הממונה על הטקס בחרה בדי ברגע האחרון כמחווה לשכול הנורא שחווה, לקרוא את התפילה שנאמרת בחלקו הראשון של טקס הדלקת המשואות.