רק בשמחות: האיש העשיר בבריטניה התארס

הדוכס יו גרובנור שעושרו מוערך בכתשעה מיליארד ליש"ט, הודיע על אירוסיו לבת זוגו מזה שנתיים, אוליביה הנסון | במקביל: משפחת המלוכה מתכוננת להכתרה המלכותית של צ'ארלס

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 17:08 ב באייר התשפג

רק בשמחות: האיש העשיר בבריטניה התארס
זוג מאורס, צילום: shutterstock

מזל טוב לבית המלוכה הבריטי: יו גרובנור (32), הדוכס השביעי מווסטמינסטר והאיש שנחשב  לעשיר ביותר בבריטניה, הודיע היום (א') על אירוסיו עם בחירת ליבו, אוליביה הנסון. הדוכס, ידיד קרוב של משפחת המלוכה ואחד מסנדקיו של הנסיך ג'ורג', נמצא בזוגיות עם אוליביה הנסון כבר שנתיים. כרגע לא ידועים פרטים רבים על אוליביה, אולם ידוע שהיא עובדת בחברה בלונדון. בהודעה שפרסם היום נכתב: "בני שתי משפחותיהם מרוצים לחלוטין מהחדשות".

אחד האנשים העשירים בבריטניה: עם מעל 9 מליארד ליש"ט 

יו ריצ'רד לואיס גרוסוונור הוא אריסטוקרט ואיש עסקים בריטי. הוא ירש את תוארו ואת שליטתו באחוזת גרוסוונור, אז בשווי מוערך של 9 מיליארד ליש"ט, מאביו בשנת 2016, ב- 2022 הוערך ההון שלו ב- 9.73 מיליארד ליש"ט. יו מקורב מאוד למשפחת המלוכה הבריטית, והוא חבר קרוב של הנסיך וויליאם והנסיך הארי, ואפילו הוא התכבד לפני כעשר שנים להיות אחד משבעה מהסנדקים של בנו של וויליאם- הנסיך ג'ורג'.

יו גרובנור האיש העשיר בבריטניה

יו גרובנור האיש העשיר בבריטניה צילום: gov.uk

משפחת המלוכה מתכוננת להכתרה של צ'ארלס - כמה זה עולה?

זו אינה החגיגה היחידה שמצפה לאליטה עשירה והמיוחסת של בריטניה: משפחת המלוכה הבריטית עסוקה מאוד בתקופה האחרונה, כשההכנות לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס בעיצומן. הטקס עתיד להתקיים בעוד פחות משבועיים, ב- 6 במאי, ויעלה לא פחות ממאה מיליון ליש"ט (כ-450 מיליון שקלים), כך על פי דיווחים באתרי החדשות הבריטיים.

צילום: shutterstock