מיכל הקטנה חושפת: "טבלתי במקווה והתפללתי חזק"

כוכבת הילדים מיכל הקטנה שיתפה את עוקביה מדוע היא החליטה לקרוא לשתי בנותיה "נאיה" ו"אלי": "הרגשתי שבורא עולם איתי ושמע את תפילותיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 18:16 כו בניסן התשפג

מיכל הקטנה חושפת: "טבלתי במקווה והתפללתי חזק"
צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

את מיכל וייצמן אתם כנראה מכירים כמיכל הקטנה. כוכבת הילדים, הפכה בשנים האחרונות לשם מוכר מאוד בבתים בהם יש ילדים קטנים. כוכבת הילדים האנרגטית, עוסקת רבות בהופעות, מחזות והצגות ילדים כשהדבר הבולט אצלה, בדומה לכוכבי ילדים הוא האנרגיות והשמחה המתפרצת. בשנים האחרונות, החלה השחקנית בתהליך של חזרה בתשובה.

"מקווה מטבלתי והתפללתי חזק ונכנסתי להריון"

בעמוד האינסטגרם שלה, נשאלה מיכל מדוע היא החליטה לקרוא לשתי בנותיה "נאיה" ו"אלי". "הן ילדות מקווה", פתחה וייצמן את התשובה, "התפללתי כל כך הרבה שנים שאצליח להביא ליולי שלי אחות. רציתי להגשים לה חלום שאני לא הצלחתי להגשים לעצמי (אני בת יחידה עם שלושה אחים). במקווה טבלתי והתפללתי חזק ונכנסתי להריון".

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות צילום: ערוץ הופ

מיכל סיפרה על תחושותיה לאחר שגילתה כי עתידה ללדת אחות ליולי. "כשגליתי שיש לי בת בבטן השמחה הייתה גדולה. והרגשתי שבורא עולם איתי ושמע את תפילותיי. ילדתי את אלי שלי לידה טבעית רגילה ללא תפרים אחרי שעברתי ניתוח קיסרי חירום עם ריף וריי (לידת תאומים). והרופאים לא המליצו לי לעבור לידה טבעית. נס גלוי".

"ביקשתי אותה מבורא עולם וקיבלתי. אין עוד מלבדו"

מיכל הוסיפה כי לאחר הלידה של אלי, היא טבלה שוב במקווה והתפללה לבת נוספת. "אלי שלי הגיעה לעולם מתנה מאלוהים ושוב הלכתי למקווה להודות. וטבלתי והתפללתי וביקשתי שאני רוצה עוד בת שאלי תגדל עם אחות. לא האמנתי. ונכנסתי להריון וגליתי שיש בת. אחות ליולי ואלי. ממש ביקשתי אותה מבורא עולם וקיבלתי. אין עוד מלבדו".