הדוגמנית הבינלאומית משתפת בתסכול: "למה לא יכולתי להיוולד דתייה?"

הדוגמנית הבינלאומית משתפת בתהליך ההתקרבות שלה לדת ובקשיים בהן נתקלה. היא מודה שהיא לא מגדירה את עצמה דתייה אלא מתחזקת, ומסבירה, "אני לא יכולה להגדיר את עצמי דתייה ולהתלבש כפי שאני מתלבשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 13:14 ב באייר התשפג

הדוגמנית הבינלאומית משתפת בתסכול: "למה לא יכולתי להיוולד דתייה?"
צילום: shutterstock

סינדי צ'אדי היא דוגמנית בינלאומית עם למעלה מ-100 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. חוץ מתמונות מהפקות, צ'אדי מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה על הקשר הקרוב שיש לה לדת. היום (א') היא ערכה שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ונשאלה האם היא באה ממשפחה דתית. "לא, התחלתי להתחזק לבד", שיתפה את העוקבים, "כשהתחלתי ממש רציתי להיות דתייה".

"התפללתי לבורא עולם - למה פשוט לא יכולתי להיוולד דתייה?"

ההתקרבות של הדוגמנית לדת לא הייתה פשוטה, והייתה מלווה באתגרים רבים. "אני זוכרת שישבתי והתפללתי לבורא עולם - למה פשוט לא יכולתי להיוולד דתייה והכל היה הרבה יותר קל?". התהליך של צ'אדי הוקל לאחר מפגש עם אישה חרדית שעודדה אותה ונתנה לה את הכוחות לעשות זאת. "הקדוש ברוך הוא לא שם אותנו בניסיון שאנחנו לא יכולים לעמוד בו, והיום אני זאת שמכניסה יותר ויותר את הדת למשפחה שלי ולחברים שלי".

"אני לא יכולה להגדיר את עצמי דתייה ולהתלבש כפי שאני מתלבשת"

בהמשך נשאלה הדוגמנית האם היא מגדירה את עצמה דתייה, והשיבה לשלילה. "לא, אני מתחזקת", הסבירה, "אני לא יכולה להגדיר את עצמי דתייה ולהתלבש כפי שאני מתלבשת, בעיניי זה חילול השם". צ'אדי העידה על עצמה כי היא מקפידה לשמור שבת ולהשתדל בתחומים רבים, אך ברגע שתגדיר את עצמה כדתייה היא תצטרך לייצג את הדתיים, "וחשוב לי לייצג את עצמם כפי שהם".