לא רואה בעיניים: גיא הוכמן באתגר של פעם בארבע שנים

הבדרן והקומיקאי פרסם תמונה שלו במונדיאל בקטאר עם אוהדים ממדינות ערביות שמשתתפות בגביע העולם: "אם יש פה 10 אלף לייקים - אני שולף דגל ישראל, שיהיה בהצלחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 20:48 כט בחשון התשפג

לא רואה בעיניים: גיא הוכמן באתגר של פעם בארבע שנים
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

הבדרן ואושיית הרשת גיא הוכמן מרבה לתעד את עצמו בהפגנות, הופעות, משחקי כדורגל וכנסים פוליטיים שונים, תוך שהוא מראיין את המשתתפים ומוציא מהם אמרות שפר בדרכו הייחודית. הוכמן, שלא חשש מלהיכנס לגוב האריות ביציע בית"ר ירושלים, בחר לשים נפשו בכפו ולהגיע למונדיאל בדוחה שבקטאר. 

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, צירף הוכמן תמונה שלו בקטאר כשברקע נראים דגלי תוניסיה וערב הסעודית ודגלי מדינות ערביות נוספות. "אם יש פה 10 אלף לייקים שולף דגל ישראל. שיהיה בהצלחה במונדיאל הזה", כתב הקומיקאי לעוקביו.

מונדיאל 2022

מונדיאל 2022 צילום: shutterstock

קומיקאי ביקש לסקר בכנס ישראל ביתנו וסורב: "תוך כמה זמן אמצא את עצמי בחולות ראשון?"

כאמור, הבדרן והקומיקאי גיא הוכמן מרבה לתעד את בכנסים פוליטיים שונים. באחת הפעמים, בחר לשים נפשו בכפו ולהצטרף לכנס של מפלגת ישראל ביתנו ולסקר אף אותה בדרכו הייחודית, אלא שהפעם הוא קיבל ברקס ממפלגת ישראל ביתנו אשר לכנס שלה הוא תכנן להגיע. 

בפוסט שפרסם סיפר הוכמן, שהתקשר למטה ישראל ביתנו כדי להירשם לכנס, ולאחר שגילו שמדובר בו הודיעו לו שהרשימה סגרה, בדרכו ההומוריסטית בחר הוכמן לעקוץ את ישראל ביתנו ושאל את העוקבים שאלה "שאלת פסיכומטרי: אם התקשרתי עכשיו למטה ישראל ביתנו כדי להירשם לכנס היום וענו לי בשמחה בלאט, אבל אז אמרתי את השם שלי ואמרו שבדיוק סגרו הרשמה, ועניתי לא נורא תגידי לאיווט שאני בא, תוך כמה זמן אמצא את עצמי בחולות ראשון?"