הצל מאיים בתביעה על ח"כ לשעבר ממרצ: "הכסף ילך ל-50 חיילים בודדים ערבים"

סערות הופעות יום העצמאות: חבר הכנסת לשעבר מוסי רז תקף את ראש עיריית לוד על בחירתו להזמין את הצל - שתקף חזרה | "שכחת שכבר אין לך חסינות? עורך הדין שלי קיבל הנחיה להזכיר לך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 10:18 כט בניסן התשפג

הצל מאיים בתביעה על ח"כ לשעבר ממרצ: "הכסף ילך ל-50 חיילים בודדים ערבים"
הצל בכנסת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשבוע הבא נחגוג כולנו את יום העצמאות ה-75 למדינה עם הופעות ומנגלים, אלא שהבחירות של ראשי הערים מעסיקות את הציבור ונבחריו. אחרי שמירי מסיקה חטפה מתושבי הערים בצפון, הפעם זה היה תורו של הצל לחטוף ממוסי רז.

רז: "חרפה", הצל: "בוא נראה אותך"

"שליש מתושבי העיר לוד ערבים וזה לא מונע מראש העירייה להזמין לחגיגות יום העצמאות אדם הידוע בשנאתו לערבים ולצדק. חרפה", כתב נגדו חבר הכנסת לשעבר ממרצ. הצל, יואב אליאסי, תקף חזרה ואיים בתביעה. "למובטל הקרוי מוסי רז, שכחת שכבר אין לך חסינות אה פוקי? אז עורך הדין שלי יניב לנקרי קיבל הנחיה להזכיר לך. בוא נראה אותך עומד מאחורי האמירה שלך שאני גזען כנגד ערבים בבית משפט".

מוסי רז

מוסי רז צילום: חדשות כיפה

אליאסי סיים: "מציע להתחיל לחפור בפייסבוק שלי ולחפש אמירות גזעניות כנגד ערבים ככלל ולא נגד מחבלים. 50 אחוז ממה שאני אקח ממך - ומבטיח לך שאני אקח - ילכו למען חיילים בודדים ערבים".

הצל בפרגון נדיר לקרן פלס

נזכיר כיבתחילת השבוע פרגן הצל לקרן פלס על שותפה בשיח הפוליטי. "היי קרן פלס, קראתי וראיתי את מה שכתבת ואת האיומים והחששות שלך. תשמעי לי לשועל קרבות פוליטיות ותיק: בישראל יש מחיר לדעה שלך ויש מחיר לצד פוליטי", כתב הצל בפייסבוק שלו. " גאה בך שאת לא שותקת".