מירי מסיקה הוזמנה להופיע בעצמאות - והתושבים מוחים: "בוחרת ללכת נגדנו"

הזמרת האהובה התבטאה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ותושבי הערים הצפוניות בהן היא הוזמנה להופיע קוראים לביטול ההזמנה: "כואב לפגוע לה בפרנסה, אבל עוד יותר כואב שהיא בחרה להתייחס לצד אחד כאילו הוא פחות טוב" | בעיריות לא מתרגשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 22:50 כח בניסן התשפג

מירי מסיקה הוזמנה להופיע בעצמאות - והתושבים מוחים: "בוחרת ללכת נגדנו"
מירי מסיקה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת האהובה מירי מסיקה השתתפה בהפגנות בתקופה האחרונה כנגד הרפורמה במערכת המשפט, התייחסה לנאומו של ראש הממשלה נתניהו בציניות, ואחרי שחטפה ביקורת היא ניסתה להסביר ואמרה כי "חצי ממשפחת מסיקה הצביעה לבנימין נתניהו". אלא שההסברים לא הרגיעו את תושבי הערים הצפוניות - שמחו כנגד העיריות שנזמינו אותה להופעות יום העצמאות.

"אנחנו אוהבים את מירי, אבל ברגע שהיא בוחרת ללכת נגדנו, אין סיבה שתבוא להופיע אצלנו"

מסיקה הוזמנה להופיע בערים טירת כרמל, נהריה וקריית מוצקין. הרשת סערה כאשר תושביה טירת כרמל קראו לראש העיר לבטל את הופעתה, אלא שזה הוציא הבהרה מצדו וכתב כי "ההופעות המתוכננות בערב יום העצמאות ה-75 בטירת כרמל יתקיימו כסדרן. ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות – כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם. כעירייה אנו מכבדים את מגוון הדעות והעמדות, ובמקביל עומדים על כך שתושבי העיר ייהנו ממיטב אמני ישראל ביום חגה של המדינה".

הופעות. ארכיון | צילום: shutterstock

אלא שהיום (ד') הצטרפו גם תושבי קריית מוצקין ונהריה לקריאות. באתר מאקו פורסמו דבריהם של מספר תושבי העיר נגד מסיקה: "אנחנו אוהבים את מירי, אבל ברגע שהיא בוחרת ללכת נגדנו, אין סיבה שתבוא להופיע אצלנו". תושב אחר הוסיף כי "אנחנו לא נקלל, אנחנו לא נשפיל, אבל כן נבוא להופעה עם שלטים שקוראים לה לרדת מהבמה, מעדיפים שלא תבוא. כואב לפגוע לה בפרנסה, אבל עוד יותר כואב שהיא בחרה להתייחס לצד אחד כאילו הוא פחות טוב".

העיריות לא נענות לקריאות

בדומה לטירת הכרמל, גם מהעיריות של קריית מוצקין ונהריה נמסר לאתר מאקו כי אין שינוי בתכניות: "הכניסה חופשית ולכל אחד זכות הבחירה אם להגיע. נשמח לראות את כולם מגיעים לחגוג 75 למדינת ישראל אצלנו בקריית מוצקין", מסרו. "בעיריית נהריה לא עוסקים בשאילתות הזויות! לא נבטל את הופעת אף אחד מהאומנים!", נמסר בנוסף.