קורין גדעון מגלה: "אנחנו רוצים מאוד אבל לא בזמן הקרוב"

אושיית הרשת ערכה בחשבון האינסטגרם שלה פעילות שאלות תשובות, ואפשרה למאות אלפי עוקביה לשאול ככל העולה על רוחם. שאלה אחת הפתיעה אותה במיוחד, וגרמה לה להודות, "אנחנו מותשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 13:29 ח בניסן התשפג

קורין גדעון מגלה: "אנחנו רוצים מאוד אבל לא בזמן הקרוב"
קורין גדעון, צילום: קשת 12

קורין גדעון התחילה את דרכה בטלוויזיה, בתכניות כמו "גיא פינס" ו"האח הגדול", אך מאז הפכה לאושיית רשת באינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים. בעלה חילי, שמרבה לככב בסטורי שלה, הגיע ממשפחה חרדית ובעצמו שומר על מסורת. לזוג שני ילדים, אלונה ורפאל, שזוכים גם הם להופיע בסרטונים המשעשעים של האושייה. היום (ה') גדעון ערכה באינסטגרם שלה שאלות ותשובות.

"רוצים עוד ילדים, אבל לא בזמן הקרוב"

בין השאלות הרבות שנשאלה, אחת הפתיעה את גדעון במיוחד. "חושבים כבר על מספר 3?" שאל העוקב האנונימי, והתכוון כמובן לילד שלישי. "לא", האושייה מיהרה להבהיר, אך הוסיפה מיד, "רוצים מאוד עוד ילדים בעזרת השם, אבל לא בזמן הקרוב", והוסיפה הסבר, "אנחנו מותשים".

קורין גדעון וחילי סורוצקין

קורין גדעון וחילי סורוצקין צילום: אור גפן

שאלה נוספת שהגיעה לאושייה היא, "היית מעדיפה שבעלך לא יהיה ממשפחה חרדית?". האושייה השיבה בסרטון, "אם הייתם שואלים אותי את זה לפני כמה שנים הייתי אומרת 'אני? ממישהו ממשפחה חרדית? מה פתאום'", והוסיפה, "לא הייתי רוצה את זה, לא הייתי מאחלת את זה לעצמי". כמה שנים לאחר מכן, היא הבינה, "זה הדבר הכי טוב שקרה לי. איזו זכות יש לי שאני יכולה להכיר ולהבין את שתי העולמות. ברגע שפגשתי את המשפחה של חילי כל הסטיגמות והדעות הקדומות טסו".