קול חתן וקול כלה: העיתונאית החרדית נישאה לבחיר ליבה

אפרת פינקל, כתבת הצפון של חדשות 13 נישאה הערב לבחיר ליבה, קובי לב. רק לפני חודשיים בישרה בהתרגשות על אירוסיה: "אני באמת על ענן ורוד ובאמת מנסה ללמוד איך לשלב בין הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 22:44 כג באדר התשפג

קול חתן וקול כלה: העיתונאית החרדית נישאה לבחיר ליבה
אפרת פינקל, צילום: ללא

לאחר שהודיעה לעוקביה ברשתות החברתיות על אירוסיה לפני כחודשיים, אפרת פינקל, כתבת הצפון החרדית של "חדשות 13" - התחתנה הערב (ה') עם בחיר ליבה, קובי לב משכונת בית וגן שבירושלים.

 

כאמור, לפני כחודשיים הודיעה הכתבת החרדית בהתרגשות על אירוסיה. "איך אני אגיד לכם את זה", כתבה לעוקביה ברשתות החברתיות, וצירפה תמונה זוגית מאושרת עם חתנה לעתיד.

"אני באמת על ענן ורוד ובאמת מנסה ללמוד איך לשלב בין הכל"

מאז הודעת האירוסים, פינקל נעלמה מהאינסטגרם ומהרשתות החברתיות כמעט לחלוטין, כשנשאלה על כך אמרה כי "אני באמת על ענן ורוד ובאמת מנסה ללמוד איך לשלב בין הכל ואיך לארגן חתונה בזמן קצר ולעבוד תוך כדי ולנסוע ירושלים -חיפה כל הזמן", עוד אמרה, "זה לא פשוט לי, אבל זה אושר גדול, חסד השם".

לאחר אירוסיהם התגובות והברכות לא אחרו לבוא, "אלפי תגובות חמות, מדהימות, אוהבות, מחממות את הלב ברמות", כתבה פינקל ואמרה כי היא מקווה לעבור אחד אחד ולהגיב לכולם: " שולחת מלא תודה ומעריכה את זה כל כך, שכולכם איתנו מתרגשים שמחים ומאחלים".