עמית סגל זועם: "מיזם ממשלתי מוצלח להשנאת היהדות"

הדיווח הבוקר לפיו השר עמיחי אליהו מפסיק את מימון מיזם שבת ישראלית תסכלה את עמית סגל: "השנאת היהדות" | אחרי ההבהרה של השר אליהו - סגל תיקן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 11:10 כו בניסן התשפג

עמית סגל זועם: "מיזם ממשלתי מוצלח להשנאת היהדות"
עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הבוקר (א') פורסם כי השר עמיחי אליהו החליט לא לתקצב את המשך פעילותו של פרויקט "שבת ישראית". הפרסום תסכל את הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל. עד ההבהרה של השר עמיחי אליהו. 

עמית סגל: "אני נתקף געגועים"

סגל כתב בתגובה לפרסום בגלי צה"ל: "במסגרת המיזם הממשלתי המוצלח להשנאת היהדות, שנכנס כעת לחודשו הרביעי, מודיע עכשיו השר אליהו מעצמה יהודית בפטרונות חרד"לית על ביטול למעשה של שבת ישראלית לטובת שישי מסורתי - מיזם לעידוד אנשים להגיע לבית כנסת. תודה לאל על כבוד השר, באמת לא ברור איך בתי הכנסת שרדו אלפיים שנה בלי מיזם כזה. על הדרך הוא מסביר שלומדי תורה טובים פי אלף מחלק מהחיילים. לראשונה בחיי אני נתקף געגועים לליברמן".

אחרי שהשר אליהו הבהיר כי דבריו הוצאו מהקשרם והוא לא מתכוון לבטל את מיזם שבת ישראלית לטובת "שישי מסורתי", סגל התנצל וכתב: "אחרי האזנה לקול ברמה ושיחה עם השר: הוא מתחייב לחדש את המיזם ברגע שיהיה תקציב, וציין שבראש סדר העדיפויות שלו יש את מיזם שישי מסורתי. אם כך, אני משעה את געגועיי לליברמן לפי שעה".