נרקיס משתפת על ההחלטה: "מפגיש אותי עם כל מה שלא נוח לי"

רגע לפני תחילת צילומי תכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", הזמרת נרקיס מספרת כיצד השתתפותה בתכנית מהווה תיקון לחוויות מילדותה: "לא להאמין ששנים אחר-כך אני אכנס שוב לסטודיו והפעם בנעלי ריקוד של רקדניות מקצועיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 08:24 כו בניסן התשפג

נרקיס משתפת על ההחלטה: "מפגיש אותי עם כל מה שלא נוח לי"
נרקיס מתפעלת, צילום: תום עמוס

ליהוקה של הזמרת הדתיה נרקיס לתכנית הריאלטי "רוקדים עם כוכבים" מלווה בלא מעט אתגרים - כך למשל, חשפה לאחרונה כי בשל אמונתה הדתית, תרקוד לצד אישה. אולם זה אינו האתגר היחיד איתו היא מתמודדת: אתמול בערב (א') שיתפה הזמרת מדוע צילומי התכנית מחזירים אותה אחורה, לילדה שהייתה.

"אני צריכה לשמור עליי"

"נזכרתי שבבית הספר היסודי החוג שנרשמתי אליו היה 'הגנה עצמית', כנראה שידעתי למה הלכתי דווקא לשם", פתחה נרקיס וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "ידעתי שאני צריכה לשמור עליי, להגן בעיקר על הלב שלי. לא להאמין ששנים אחר-כך אני אכנס שוב לסטודיו והפעם בנעלי ריקוד כאלו של רקדניות מקצועיות ואנופף בידיים שלי כמו בלרינה".

נרקיס מודה

נרקיס בהופעה צילום: Flash90

"מחוג שמלמד איך להילחם לחוג שמלמד איך לאהוב"

נרקיס כתבה: "זה מאתגר אותי ברמות, מפגיש אותי עם כל מה שלא נוח לי, זה לא קל לי בכלל ומערער לי את הילדה מהחוג של ההגנה עצמית", הזמרת הדגישה כי, "לא שזה לא חשוב ללמוד הגנה ולהיות חזקות", אולם לדבריה: "העיקר הוא שהוצאתי את הילדה שהייתי מחוג שמלמד איך להילחם לחוג שמלמד איך לאהוב, להיפתח, לנוע, להיכנס אל נעלי ריקוד ולרוץ איתן. לאן שזה ייקח אותי".