עמית סגל נגד הקצין הבכיר: מישהו התבלבל

העיתונאי הסרוג תקף את ניצב עמי אשד על שהגיע לאירוע הנחת הזר במקום הפיגוע בו נרצח אלסנדרו פאריני: "רמז שבן גביר עבריין" | מוקדם יותר אמר אשד לפקודיו: "אתם התובעים את עלבונו של ספר החוקים מול העבריין, המחבל, והמאיים על רוח הדמוקרטיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 20:41 כה בניסן התשפג

עמית סגל נגד הקצין הבכיר: מישהו התבלבל
עמית סגל | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי עמית סגל תקף את ניצב עמיחי (עמי) אשד, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, על שהגיע לטקס הזיכרון הערב (א') לאלסנדרו פאריני שנרצח בטיילת בתל אביב: "המפכ"ל הנחה את עמי אשד לא להגיע לטקס הנחת הזר לתייר האיטלקי שנהרג. אשד צפצף עליו". כך כתב סגל, והסביר מדוע נאסר על אשד להגיע: "מוקדם יותר רמז שבן גביר עבריין, וזה אחרי שהפך כוכב ההפגנות. מישהו התבלבל".

"העבריין, המחבל, והמאיים על רוח הדמוקרטיה"

נזכיר כי הכתב ג'וש בריינר חשף כי מפקד מחוז תל אביב אמר לקציניו הבוקר כי "כשתיכתב ההיסטוריה של הימים האלו, יבינו שאתם החלוצים של ימינו. אתם העומדים בראש ההגנה על הציבור ואתם התובעים את עלבונו של ספר החוקים מול העבריין, המחבל, והמאיים על רוח הדמוקרטיה הישראלית". 

עוד הוסיף ואמר כי אשד, "השוטר והשוטרת המשרתים במשטרת ישראל הם החלוצים של ימינו. החלוציות היא הצלת נערה בסיכון, היא הפעלת סוכן, היא איתור קשיש נעדר, היא נטרול מחבל בבני ברק ובטיילת תל אביב, היא להבטיח בהפגנה של 50 אלף איש שכולם יחזרו הביתה בשלום".

זר במקום פיגוע הדריסה בתל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יחד עם שגריר איטליה בישראל סרג'ו ברבנטי, הניחו הערב זר במקום פיגוע הדריסה בתל אביב יפו, בו נרצח התייר האיטלקי אלסנדרו פאריני, במהלך חג הפסח.

ניחו הערב זר במקום פיגוע הדריסה בתל אביב יפו,

ניחו הערב זר במקום פיגוע הדריסה בתל אביב יפו, צילום: - סטילס: עמוס בן גרשום /לע"מ