יובל דיין: "אלו החיים שבחרתי לעצמי"

יובל דיין שיתפה בפוסט אישי וחשוף בחיבור שלה לאמונה ולחגי ישראל: "להרגיש ולו רק לרגע אחד את הנחת הזאת בלב שאין שניה לה. כשהנשמה יושבת ישיבה מזרחית. כשהדברים במקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 16:48 כה בניסן התשפג

יובל דיין: "אלו החיים שבחרתי לעצמי"
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

הזמרת המצליחה יובל דיין מרבה לשתף בחיבור שלה ליהדות ולאמונה ועם סיומו של חג הפסח, פרסמה פוסט אישי באינסטגרם בו כתבה על המקום שממלאים האמונה וחגי ישראל בחייה. "הידיעה שיש משהו גדול ממני מרגיעה אותי. הגישה שלי היא להשתדל כמה שיותר לשאוף הכי גבוה ולשמוח במה שיש".

"אני באמת מאמינה בזה"

הזמרת סיפרה גם על החיבור המיוחד שלה לחגים: "שמעתי מסביבי אנשים שאומרים, 'איזו חמודה יובל שהיא באמת לוקחת ברצינות את החגים וחושבת שאשכרה יוצאים ממצרים בכל שנה'. תשמעו, אני באמת מאמינה בזה", כתבה. "ההכנה הכל כך גדולה הזאת כדי להרגיש ולו רק לרגע אחד את הנחת הזאת בלב שאין שניה לה. כשהנשמה יושבת ישיבה מזרחית. כשהדברים במקום".  

דיין בהופעה

דיין בהופעה צילום: פלאש 90. שלומי כהן

"חיים שבהם לכל דבר יש ערך"

עוד כתבה דיין, "חיים שיש בהם משהו שגדול ממני. חיים של לעבוד קשה בשביל הנקודה הטובה האחת הזאת, חיים שבהם לכל דבר יש ערך. חיים של להיות חלק בשרשרת", לדבריה: "אלו החיים שבחרתי לעצמי. במקום לדבר על אחדות כתבתי כאן כמה דברים מהלב שאולי תוכלו להזדהות איתם וככה נתחבר".