אילה חסון במתקפה: הקנאה גומרת אותו

העיתונאית אילה חסון, תקפה בחזרה את רביב דרוקר לאחר שאמר עליה כי היא "חלק ממוכנה שהפיצה פייק ניוז בכמויות": "איך יכול להיות שאדם שמטנף עלי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 12:14 כה בניסן התשפג

אילה חסון במתקפה: הקנאה גומרת אותו
אילה חסון | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

עד לא מזמן אילה חסון ורביב דרוקר היו קולגות לעבודה שעבדו יחד באופן צמוד. הם הגישו לסירוגין את התכנית "אזור בחירה" עד לעזיבתה של חסון לתאגיד השידור הציבורי והישארותו של דרוקר בתכנית. בראיון ל"ישראל היום", התייחס דרוקר  ולעזיבתה של חסון ותקף אותה בחריפות. "היא חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות" אמר עיתונאי ערוץ 13 בראיון.

"הקנאה גומרת את רביב דרוקר"

בתוך כך, חסון תקפה הבוקר (א') בראיון לגלי ישראל, תקפה את דרוקר. "הקנאה גומרת את רביב דרוקר. איך יכול להיות שאדם שמטנף עלי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי, הוא לקח אותי לשיחה והפציר בי להגיש איתי תכנית. סירבתי בתוקף כי אני יודעת מי הוא, פוליטיקאי, תועמלן. מהרגע שבאתי לערוץ הוא לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שהיא לא מלהקת המעודדות שלו שמאפילה עליו ברייטינג. למרות מסע ההכפשות - מה לעשות, הציבור יותר סמך וסומך עלי".

רביב דרוקר.

רביב דרוקר. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רביב דרוקר: "כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14"

כאמור, בראיון ל"ישראל היום", דרוקר לא חסך מילים קשות מחסון וגל. "הייתה לנו תקלה בדרך, כשהגיעו כמה אנשים שהם לגמרי מהצד השני לא רק בדעות, אלא מבחינת ההשקפה שלהם על עיתונות. זה יצר אצלנו שני 'ערוצים' על המסך. כל צופה ראה את זה, וזה היה סכיזופרני ומאוד פרסונלי. ברגע ששרון גל ואילה חסון עזבו - חזרנו להיות ערוץ 10".

שרון גל, עוזב אחרי 14 שנה

שרון גל, עוזב אחרי 14 שנה צילום: Miriam Alster/FLASH90

עוד הוסיף ואמר כי "בעיניי הם לא הביאו תחקירים, גל וחסון היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות" - לא חוסך דרוקר ביקורת. "לדעתי חסון מאוד השתנתה בשנים האחרונות בכל הקשור לסוג העיתונות שהיא עשתה. היא לא היתה עושה דברים כאלה בעבר. כשעוטפים גרעין קטן של אמת בשכבות על שכבות של השערות, רמזים וניחושים, שמרכיבים יחד פצצה רעילה כמו 'בנט בנה מבצר ב־50 מיליון שקל' - זו עיתונות רעה מאוד".