רביב דרוקר: "כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14"

עיתונאי רשת 13 לא בורר מילים ותוקף את הקולגות שלו לשעבר בערוץ: "אילה חסון השתנתה, שרון גל תמיד היה עיתונאי רע מאוד. המהדורה שלו מנצחת לעיתים את חדשות 13, בעיניי זה רק אומר שהרבה אנשים מעוניינים לראות את סוג העיתונות הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/23 12:47 כג בניסן התשפג

רביב דרוקר: "כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14"
רביב דרוקר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רביב דרוקר, אחד העיתוניאם הכי מעוררים אמוציות מהמד הימני במפה, התראיין לעיתון "ישראל היום" וסיפק שלל אמירות חריפות. בין היתר התייחס דרוקר לערוץ 14 ולמגישי ערוץ 13 לשעבר - אילה חסון ושרון גל.

היו אצלנו שני ערוצים על מסך אחד

"כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14. אני לא מתגונן בפני מי שחושב שאנחנו ערוץ שמאל. אנחנו ליברלים, רוב האנשים בערוץ כנראה לא הצביעו לנתניהו, אבל כשאצלנו יש תחקיר נגד גנץ - מפרסמים אותו. בערוץ 14 זה לא ככה. אם תביא לנו סיפור על יאיר לפיד או מרב מיכאלי, נספר אותו בשמחה", אמר העיתונאי הבכיר.

אולפן חדשות 13

אולפן חדשות 13 צילום: חדשות 13

הוא לא חסך מילים קשות מחסון וגל. "הייתה לנו תקלה בדרך, כשהגיעו כמה אנשים שהם לגמרי מהצד השני לא רק בדעות, אלא מבחינת ההשקפה שלהם על עיתונות. זה יצר אצלנו שני 'ערוצים' על המסך. כל צופה ראה את זה, וזה היה סכיזופרני ומאוד פרסונלי. ברגע ששרון גל ואילה חסון עזבו - חזרנו להיות ערוץ 10".

"אילה חסון השתנתה, שרון גל תמיד היה עיתונאי רע מאוד"

"בעיניי הם לא הביאו תחקירים, גל וחסון היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות" - לא חוסך דרוקר ביקורת. "לדעתי חסון מאוד השתנתה בשנים האחרונות בכל הקשור לסוג העיתונות שהיא עשתה. היא לא היתה עושה דברים כאלה בעבר. כשעוטפים גרעין קטן של אמת בשכבות על שכבות של השערות, רמזים וניחושים, שמרכיבים יחד פצצה רעילה כמו 'בנט בנה מבצר ב־50 מיליון שקל' - זו עיתונות רעה מאוד".

שרון גל, עוזב אחרי 14 שנה

שרון גל | צילום: Miriam Alster/FLASH90

גל על גל אין לו מילים טובות לומר: "תמיד חשבתי ששרון גל הוא עיתונאי רע מאוד, עוד הרבה לפני שהוא הלך להרפתקה ב'ישראל ביתנו'. אני זוכר את הסרט 'רק תאיר יודעת' שהוא עשה לערוץ 10, שהיו בו שלל שקרים ובדיות שרק עזרו להפיח רוח חיים בקמפיין 'זדורוב זכאי'. לכן אף פעם לא ייחסתי הרבה רצינות לעיתונות שהוא עושה. נכון שהמהדורה שלו מנצחת לעיתים את חדשות 13, אבל בעיניי זה לא אומר יותר מדי, חוץ מזה שהרבה אנשים מעוניינים לראות את סוג העיתונות הזה".