אילה חסון לא נשארה אדישה: "מפלצות. לאן עוד נתדרדר?"

מגישת החדשות הבכירה התייחסה בחשבון הטוויטר שלה לפרשה המזעזעת לפיה שישה עצורים חשודים בקיום יחסי מין עם קטינה ושידולה לצריכת סמים ואלכוהול. אילה חסון הזדעזעה: "מפלצות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 17:04 יא בניסן התשפג

אילה חסון לא נשארה אדישה: "מפלצות. לאן עוד נתדרדר?"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אילה חסון היא אחת ממגישות החדשות הבולטות ביותר. לאחרונה היא עברה מרשת 13 לכאן 11, וגם שם היא מצליחה לבלוט בין המגישים השונים. הבוקר (א') הותר לפרסום כי נעצרו שישה חשודים בחשד לקיום יחסי מין עם קטינה בנתניה. על פי החשד, העצורים שידלו את הקטינה לצריכת סמים ואלכוהול. מעצרם של החשודים, תושבי ואדי ערה וג'אסר א זרקא, הוארך. מגישת החדשות לא נשארה אדישה לסיטואציה והגיבה בחשבון הטוויטר שלה.

אילה חסון הזדעזעה: "שישה אנסו נערה, מפלצות"

"לאן עוד נתדרדר?" שאלה מגישת החדשות את מאות אלפי עוקביה בטוויטר. "שישה אנסו נערה", כתבה, וכינתה אותם, "מפלצות". חסון המזועזעת לא שכחה להתייחס גם למצב במדינה, והוסיפה נזיפה על חוסר ההתעסקות בפרשה המזעזעת, "כולם עסוקים בשנאה האוטומטית". מחומר החקירה עולה כי החשוד המרכזי - תושב ואדי ערה בן 24 הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר שנפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר סיפק לה החשוד אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה היא אולצה לקיים יחסי מין עם 2 מחבריו של החשוד.