הבלוגרית הדתייה בשינוי מרגש: "החלטתי לקחת על עצמי כיסוי ראש מלא"

הבלוגרית הילה שלם, שהתפרסמה באמצעות סרטוני טיקטוק עם אבא שלה, חוותה טלטלה אישית והחליטה לקחת על עצמה שינוי חיצוני, "הרגשתי שהנשמה מבקשת את זה ממני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 11:48 טז בשבט התשפג

הבלוגרית הדתייה בשינוי מרגש: "החלטתי לקחת על עצמי כיסוי ראש מלא"
מטפחת: מירב מרגליות, צילום: בת שבע

הבלוגרית הילה שלם התפרסמה בטיקטוק שלה, כשהחלה להעלות סרטונים משעשעים עם אביה, שעם זקנו הלבן והארוך נראה ממש כמו רב. מאז השניים מינפו את ההצלחה ברשתות החברתיות והעלו יחד הצגה בשם "מה הלחץ?". שלם בעצמה מעבירה סדנאות טיק-טוק ומרצה להגשמה עצמית. הבלוגרית נשואה לאדם חילוני ומקיימת אורח חיים דתי, ונשאלה לא פעם מדוע היא לובשת מכנסיים וחצי כיסוי ראש.

"הרגשתי שהנשמה מבקשת את זה ממני"

אמש (ב') שלם העלתה סרטון חשוף לחשבון האינסטגרם שלה. "ברגע שבאתי לסבתא שלי וראיתי שהנשמה נלקחה ממנה", שיתפה, "החלטתי לקחת על עצמי כיסוי ראש מלא". שלם הסבירה שהרגישה שכבר זמן רב הרגישה שהנשמה מבקשת את זה ממנה, אך היא הדפה אותה שוב ושוב. "אבל הרגע הזה חיזק אותי באמונה וענווה", סיפרה וביקשה, "אל תשפטו אף אדם לפי החיצוניות".

"זה עובד כשיש שיח פתוח ואפשר לדבר על הכל"

כשנשאלה כיצד הגיב נתן, בעלה החילוני, השיבה בפוסט נוסף. "הזוגיות אמנם הכניסה אותנו לבית אחד, אך יחד עם זאת חשוב לנו לשמר את זה שיש פה שתי ישויות נפרדות שעוברות תהליכים אחרים", כתבה. שלם הסבירה שמה שיפה בזוגיות שלהם זה שלכל אחד יש את האפשרות לחיות את מסלול חייו מבלי שזה יפריע לאחר. "זה עובד כשיש שיח פתוח ואפשר לדבר על הכל", סיכמה את הנוסחה, "נתן בטוב, תודה ששאלתם, ואני מתפללת עליו שיחזור בתשובה שלמה".