"לא צריך": צופית גרנט מסבירה למה לא תחזור בתשובה

אשת התקשורת המצליחה ואשתו של שולי רנד כבר ארבע שנים התראיינה וסיפרה על הזוגיות, וגם על הקשר שלה לעולם התורני: "זה לא שאני לא מתקרבת לדת, אני שלושים שנה לומדת קבלה. יש לי משהו נעים שם בתוך העולם התורני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/23 13:43 כ בניסן התשפג

"לא צריך": צופית גרנט מסבירה למה לא תחזור בתשובה
צופית ושולי גרנט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

אשת התקשורת האהובה צופית גרנט הפתיעה את כולם עם נישואיה לשולי רנד, הזמר והיוצר החרדי, ונראה שהם מאוהבים עד הגג - כבר ארבע שנים אחרי נישואיהם. בראיון בתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11 נשאלה גרנט האם היא מתכננת חזרה בתשובה או מתקרבת לדת בעקבות הנישואים לרנד.

"לא צריך, אני הכי קרובה"

"לא", פוסקת גרנט בנחרצות לשאלתו של המראיין קובי מידן. "זה לא שאני לא מתקרבת לדת, אני שלושים שנה לומדת קבלה. יש לי משהו נעים שם בתוך העולם התורני". מידן המשיך להקשות ושאל את גרנט: "יש לך תפיסה עצמית שאולי להמשיך ולהתקרב לשולי דרך הדבר הזה?".

אשת התקשורת ענתה: "לא צריך, אני הכי קרובה. אנחנו בן אדם אחד, אין בינינו הבדל". היא פירטה: "אני מאוד מעריכה את טוהר הלב שלו, טוהר הכוונות שלו. יש הרבה דרמות אבל גם הרבה שקט ושמחה".

צפו בראיון:

צופית מפרגנת לילדים

לאחרונה הוציא בנה של גרנט, דניאל, שיר בכורה עם אחותו. מגישת הטלוויזיה התמוגגה מילדיה, אך הודתה: "נכון, אני אמא שלכם ואולי אני לא אובייקטיבית, אבל באמת שככה אני חושבת מאז ומעולם", והוסיפה מחמאות לשני ילדיה, "שניכם כל כך מוכשרים ואמיצים ואני מאד מאד גאה בכם ואוהבת אתכם".