צופית גרנט רומנטית: "מלך אמיתי - אוהבת אותך"

שולי רנד חוגג היום יום הולדת שישים ואחת, וצופית גרנט אשתו, העלתה לסטורי שלה באינסטגרם סירטון עם שיר מרגש שהקדישה במיוחד עבורו: "תעוף הכי רחוק שאתה יכול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 09:56 ב באדר התשפג

צופית גרנט רומנטית: "מלך אמיתי - אוהבת אותך"
שולי רנד חוגג 61, צופית הקדישה לו שיר, צילום: Gershon Elinson/Flash90

מזל טוב! הזמר הדתי המוכר, שולי רנד חוגג היום (ה') יום הולדת שישים ואחת, אשתו האוהבת צופית גנרט, העלתה לסטורי שלה באנסטגרם סירטון עם שירו המרגש של הזמר הסרוג עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל" שהקדישה במיוחד לשולי: "כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח, כאילו אין מחר, לחיות להיום, תחזיק רק להיום. תעוף הכי רחוק שאתה יכול, יש בך הכל".

"אהוב שלי מזל טוב, מלך אמיתי- אוהבת אותך", כתבה לצד הסרטון, שחושף את ביתם המשותף מקושט בבלונים לכבוד החגיגה, והוסיפה ברכה מהלב, "שהחיים יהיו מלאים בחיים ושמחה, אמן". 

לא הכל ורוד, ומשקעי העבר לא מרפים

למרות שהפתיחות בה בני הזוג חושפים את הזוגיות המיוחדת, ואת השמחות והחוויות המשותפות, לא הכל ורוד, ומשקעי העבר לא מרפים. בפוסט חשוף שהעלתה לאינסטגרם לפני כשבועיים וחצי, חשפה גרנט את מסכת הקשיים לדבריה שעובר שולי רנד מצד אם ילדיו. 

 גרנט תקפה בחריפות את זוגתו לשעבר של רנד וכתבה על התקופה שעברה עליהם: "ארבע שנים אני שותקת, מעלימה עין, לא מעזה להיכנס לביוב שבו את מתנהלת שומעת אותך בעיקר דרך אחרים משקרת וממציאה סיפורים, על שולי, עלי, בדיונות שאת רוקמת במוח המעווות והמחליא שלך, רואה אותך יוצרת לילדים שלך קונפליקט והם שבקשר מצוין עם אבא שלהם", כתבה בכאב.

שולי רנד וצופית גרנט בחתונה

שולי רנד וצופית גרנט בחתונה צילום: באדיבות רשת 13