יחזור בתשובה? היציאה המפתיעה של סטטיק

בסרטון טיקטוק של הזמר המצליח, הוא שיתף באמונה שלו ובמצוות שהוא מקפיד לקיים, "תפילין, מברך לפני האוכל ואחרי שירותים", וחשף האם הוא מתכוון לחזור בתשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 21:27 יט בניסן התשפג

יחזור בתשובה? היציאה המפתיעה של סטטיק
סטטיק, צילום: David Cohen/FLASH90

בשנה האחרונה חייו של סטטיק עברו טלטלה. הוא נפרד מבן זוגו המוזיקלי, בן אל, וגם מאשתו כוכבת הריאליטי שרית פולק, ויצא לדרך חדשה ועצמאית כזמר וכרווק. לא מזמן הוא ביצע את ההופעה הראשונה שלו בקריירת הסולו, עם האלבום "לירז" ואורחים שונים שהגיעו להרים לו בערב המיוחד הזה. בראיון שנתן לישראל בידור בטיקטוק, סטטיק שיתף בקשר שלו לדת.

"לא נראה לי, אבל הלוואי שיהיה לי כוח יום אחד"

כשנשאל על ידי המראיינת האם הוא מאמין, השיב, "בטח, מאוד מאמין, תפילין והכל", הודה הזמר, ופירט את המצוות עליהן הוא מקפיד, "ברכות לפני אוכל, אחרי שירותים". כשנשאל האם יחזור בתשובה הוא ענה, "בעזרת השם, לא נראה לי שזה הולך לקרות אבל הלוואי, הלוואי שיהיה לי כוח יום אחד".

סטטיק קיבל מהרב מצות שמורות

נזכיר כי לפני מספר ימים, רגע לפני שעלה לבמה בהיכל מנורה בתל אביב בניסיון להרשים את הקהל הרב שהגיע לראות ולשמוע אותו, סטטיק נפגש עם רב הסלבס, מרדכי חסידים. במפגש בין השניים הרב העניק לזמר מצות שמורות במיוחד לליל הסדר. סטטיק עלה להופיע ופתח את ההופעה בברכת "שהחיינו", מכיוון שעבר זמן רב מאז שהופיע לבד.

סטטיק עם רב הסלבס מרדכי חסידים

סטטיק עם רב הסלבס מרדכי חסידים צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם'