לא עוצרת: גל גדות בהישג מטורף נוסף

השחקנית הישראלית שהצליחה לכבוש את הוליווד עם תפקיד ראשי ולצבור מיליוני מעריצים ברחבי העולם חוגגת הישג נוסף בקריירה ששם אותה במקום ה-37 בעולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 10:49 יט בניסן התשפג

לא עוצרת: גל גדות בהישג מטורף נוסף
צילום: shutterstock

גל גדות היא אחת השחקניות והדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר מעבר לים. היא שיחקה בסרטים בהוליווד וקטפה את התפקיד הראשי ב"וונדרוומן", שזיכה אותה בתהילה רבה ואהדה בכל רחבי העולם. אחד הביטויים הממשיים לכך הוא חשבון האינסטגרם המשגשג של גדות, הישראלית עם מספר העוקבים הגדול ביותר, ששברה היום (ב') שיא חדש בקריירה.

גל גדות הגיעה ל-100 מיליון עוקבים

חשבון האינסטגרם של גדות הגיע למספר המיוחל של 100 מיליון עוקבים, הישג עצום עבור שחקנית ישראלית. כעת גדות ממוקמת במקום ה-37 ברשימת האנשים הנעקבים בעולם, מקום 20 מתוך הנשים. מספר העוקבים מבטא את ההצלחה האדירה של גדות, שחצתה מזמן את גבולות המדינה והגיעה למיליוני מעריצים בכל רחבי העולם.

בעקבות הפרסום הבינלאומי של גדות, פעמים רבות מצפים ממנה להביע דעה פוליטית ולתמוך בישראל מול התפוצות. רק אתמול אשת העסקים ניקול ראידמן תקפה את בעלה של גדות, שהצהיר שהוא תומך בשתי מדינות לשני עמים. "אתה ואשתך מוזמנים להצטרף להסברה למען מדינת ישראל", כתבה לו ראידמן, "כי השתיקה של אשתך גורמת יותר נזק למדינה מהסטורי של בלה חדיד. בביקור הבא שלך בארץ הקודש ממליצה לך לבקר בעוטף עזה".