"תחזור לשם הקודם" - העצה הדחופה של קובי אוז לבני גנץ

סולן להקת טיפקס, קובי אוז, ייעץ ליו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ להשקיע במפלגתו ולחזור לשמה הקודם כדי לייצור אלטרנטיבה למפלגת הליכוד: "להפוך אותה לעמוקה ודמוקרטית, עם סניפים, מוסדות ומתפקדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 08:43 יט בניסן התשפג

"תחזור לשם הקודם" - העצה הדחופה של קובי אוז לבני גנץ
קובי אוז. , צילום: פלאש 90

בסקר שפורסם אמש (א') בחדשות 13 שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, מפלגתו של בני גנץ, "המחנה הממלכתי", מתחזקת ועומדת על 29 מנדטים והופכת להיות המפלגה הגדולה ביותר בכנסת בעוד מפלגתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "הליכוד" יורדת ל-20.

בעקבות הסקר, וסולן להקת טיפקס, קובי אוז, לא מפחד להיכנס לסוגיות פוליטיות,  קרא לגנץ להשקיע במפלגתו בעקבות הסקר שחזה מהפך. "אם אני גנץ", פתח אוז את הציוץ, "אני מנצל את הזמן הזה להפוך את המפלגה שלי למפלגה עמוקה ודמוקרטית, עם סניפים, מוסדות ומתפקדים. וחוזר לשם 'כחולבן'. מול הליכוד צריכים דחוף אלטרנטיבה רצינית שאינה סקיצה מצהיבה".

בני גנץ, יכול להיות רגוע

בני גנץ, יכול להיות רגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קובי אוז משנה כיוון: "לא מבין מה עובר להם בראש"

נזכיר כי בעקבות הצהרתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו להשהות את החקיקה של הרפורמה במערכת המשפט, צייץ סולן להקת טיפקס בציוץ בחשבון הטוויטר שלו נגד המפגינים שהמשיכו להפגין. 

"אחרי נאום נתניהו הראשון 'אני נכנס לקטע' הבנתי שצריך לגרום להם לעצור ולדבר", שיתף הזמר, כשהוא מתייחס לאמירה של ראש הממשלה על כך שהחקיקה בנושא הרפורמה המשפטית לא תיעצר. "התגובה שלי היתה להצטרך להפגנות", הודה אוז, כמו זמרים רבים אחרים. למרות זאת, הזמר שינה את דעתו באופן מפתיע, לאחר ההודעה של נתניהו כי החקיקה תיעצר ותתקיים הידברות בין שני הצדדים. "עכשיו כשהם עצרו ומדברים", שיתף הזמר בכנות, "אני לא מבין מה עובר למפגינים בראש".